عصر بازار

بازدید مشاور مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب استان کرمان

عصر اعتبار- آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست پست بانک ایران از مدیریت شعب استان کرمان بازدید و ضمن حضور درجلسه شورای اداری رئیس جدید دایره حراست این استان را معرفی کرد.

بازدید مشاور مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب استان کرمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه که با حضور مدیران‌کل حراست و اطلاعات استان و مدیر، معاون، رؤسای دوایر ستادی و سایر کارکنان برگزار شد شهرکی‌کیا به تشریح اهداف و برنامه‌های دفتر مرکزی حراست از جمله؛ گارد پول‌رسان و تجهیز خودروهای پول‌رسان استان‌ها و راه‌اندازی سیستم ردیابی خودرو و اخذ اعتبار لازم جهت پشتیبانی و نگهداری سیستم‌های حفاظتی و امنیتی شعب و همچنین خرید سلاح و مهمات و سایر ملزومات گارد پولرسان و اضافه شدن نیروی متخصص به این مجموعه پرداخت.
    وی در ادامه خواستار تخصصی شدن نظارت‌ها و آسیب‌شناسی تخلفات با ارائه پیشنهادها و راهکارهای مناسب جهت اصلاح امور و کاهش تخلفات شد و با اشاره به شعار حراست بانک تحت عنوان حراست؛ اخلاق گرا، اثرگذار، پاسخگو و تصمیم‌ساز گفت: فناوری اطلاعات و IT در مجموعه حراست دارای اهمیت بالائی است.
    شهرکی‌کیا حرکت از حوزه فیزیکی به سمت حوزه فناوری اطلاعات در راستای پیشرفت‌های بانک و تعامل سازنده و صیانت از بانک و کارکنان و افزایش اعتماد عمومی را از مهمترین اهداف دفتر مرکزی حراست دانست و بر جذب منابع ارزان‌قیمت و تشکیل کمیته وصول مطالبات و کمیته سیاستگذاری تأکید کرد.
    وی اظهارداشت: پیگیری وصول مطالبات در دستور کار جدی بانک قرار دارد و باید با همکاری همه، آسیب‌شناسی و راهکارهای تخصصی لازم برای رفع آن ایجاد شود.
    همچنین مقدم مدیرکل حراست استان کرمان در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد پست بانک ایران بویژه در روستاها گفت: رضایت مردم از عملکرد این بانک بیانگر عملکرد خوب کارکنان آن است.
    علیرضا مختاری مدیر شعب پست بانک استان کرمان نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد استان ارائه و از تلاش‌های گنجعلی‌خانی رئیس سابق دایره حراست تقدیر کرد.
    گفتنی‌است: درپایان این جلسه حمید فرحبخش به سمت رئیس دایره حراست استان معرفی و از تلاش‌های سیدحمیدرضا گنجعلی‌خانی معاون پست بانک استان و رئیس پیشین دایره حراست تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی