عصر بازار

رئیس کمیته ارتباطات مجلس:

خدمات پست‌بانک ایران باید در مناطق روستائی گسترش یابد

عصر اعتبار- رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی درجلسه بررسی مشکلات دفاتر ICT روستائی در سبزوار که با حضور مدیرامور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران برگزار شد دربخشی از اظهارات خود گفت: خدمات این بانک باید درمناطق روستائی کشور بیش از پیش گسترش یابد.

خدمات پست‌بانک ایران باید در مناطق روستائی گسترش یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سبحانی‌فر ادامه داد: براساس برنامه پنجم توسعه، پست بانک ایران باید در مناطق روستائی ارائه خدمت کند و اگر قرار باشد این بانک فقط درمناطق شهری باشد درحقیقت به وظایف و برنامه‌ریزی صورت گرفته عمل نشده است.
    وی افزود: بیش از 30 درصد از جمعیت کشور روستائی هستند و پست‌بانک‌ایران باید بتواند به این قشر از جامعه ارائه خدمت کند.
    سبحانی‌فر با بیان اینکه در پیش‌نویس برنامه ششم توسعه، ایران باید در زمینه ارتباطات به رتبه نخست منطقه در حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک، سلامت بانکداری، خدمات دولتی و عمومی رسیده باشد تصریح کرد: در بخش دوم این برنامه به پست و پست بانک ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان ارتباطی تکلیف شده تا جایگاه خود را ارتقاء دهد.
    نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز خدمات دستگاه‌ها باید از طریق شبکه دولت به مردم ارائه شود عنوان کرد: متأسفانه برخی از دستگاه‌ها هنوز در اتصال خود به این شبکه خودداری می‌کنند که باید این مشکلات برطرف شود.
    وی درپایان تأکید کرد: باید به سمتی برویم که خدمات عمومی در مناطق کمتر توسعه‌یافته بیش از مناطق دیگر باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی