عصر بازار

رئیس اداره کل امور مدیران شعب بانک مهر اقتصاد:

باید نگاهِ اعتقادی به فعالیت های شغلی خود داشته باشیم

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه با حضور رئیس اداره کل امور مدیران برگزار شد.

باید نگاهِ اعتقادی به فعالیت های شغلی خود داشته باشیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر ابراهیمی - رئیس اداره کل امور مدیران – در این نشست گفت: باید در کنار فراگیری دانش، تخصص و مهارت های حرفه ای، نگاهی اعتقادی به فعالیت های شغلی خود داشته باشیم.

    وی با تاکید بر اهمیت موضوع جانشین پروری خطاب به کارکنان استان افزود: بصیرت افزایی را سر لوحه کار خود قرار دهید چرا که بانک مهر اقتصاد یک بنگاه اقتصادی ارزش محور است لذا در این زمینه مسئولیت سنگینی بر عهده داریم .

    ابراهیمی با اشاره به التزام بانک برای پیاده سازی بانکداری بدون ربا، خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد برای انطباق فعالیت های اقتصادی خود با قوانین و مقررات شرع مقدس اقدامات موثری ترتیب داده است که مقوله بازنگری قراردادهای بانکی، آموزش کارکنان و پرداخت ما به التفاوت سود قطعی و علی الحساب از مهم ترین آن ها به شمار می رود.
    در ادامه، حسن رفیعی – مدیر کل شعب کرمانشاه – با ارائه گزارشی از عملکرد استان، گفت: بانک مهر اقتصاد به لطف خداوند متعال و تلاش همکاران 10 درصد از سهم منابع استان را به خود اختصاص داده و به لحاظ حجم منابع در رتبه پنجم قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی