عصر بازار

رئیس اداره کل حقوقی بانک مهر اقتصاد:

ارتقاء مازندران به استان درجه یک دور از انتظار نیست

عصر اعتبار- نشست مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد شهر ساری با حضور رئیس اداره کل حقوقی بانک برگزار شد .

ارتقاء مازندران به استان درجه یک دور از انتظار نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مسلم میرزائی - رئیس اداره کل حقوقی بانک – در این نشست با اشاره به جایگاه بانک در کشور بر لزوم اجرای شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: همکاران ارزشی مجموعه مهر ضرورت پیاده سازی منویات معظم له را امری حتمی و اجرائی می دانند.

    میرزائی در ادامه به تشریح مسئولیت حقوقی پرداخت و گفت: مسئولیت حقوقی در بانک دو رویکرد درمانی و پیشگیری دارد که اگر در رویکرد پیشگیری عملکرد خوبی نداشته باشیم قطعا درمان آن نیز سخت خواهد بود .

    رئیس اداره کل حقوقی با بیان اینکه  استان مازندران رشد چشمگیری نسبت به سنوات گذشته داشته، اظهار کرد: ارتقاء مازندران به استان درجه یک کشور دور از انتظار نیست.

    در ادامه، عسگری - مدیر کل شعب مازندران - با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد استان مازندران با کسب 9% از سهم بازار در جایگاه چهارم بانک های استان قرار دارد، گفت: در سال 93 با همت والا و عزم جدی همکاران، مدیریت منابع، مصارف و معوقات، توانستیم پس از 10 سال به نقطه سودآوری برسیم که امیدواریم روند موجود منجر به پوشش زیان انباشته سال های گذشته شود.  
    عسگری افزود: در رتبه بندی اخیر استان ها، مازندران از رتبه هشتم در بین استان های درجه دوم به رتبه دوم ارتقاء پیدا کرده است و امیدواریم با توکل به حضرت حق و تلاش همکاران، سال آتی مازندران به عنوان استان درجه یک معرفی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی