عصر بازار

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

بانکداری بدون ربا نخستین گام در اجرای بانکداری اسلامی است

عصر اعتبار- به مناسبت آغاز هفته بانکداری اسلامی مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

بانکداری بدون ربا نخستین گام در اجرای بانکداری اسلامی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی – نماینده ولی فقیه در استان - با بیان این;i بانک مهر اقتصاد می تواند در زمینه بانکداری اسلامی به یک الگو در کشور تبدل شود، گفت: این بانک با سر لوحه قرار دادن اصول و موازین بانکداری اسلامی در کنار شفافیت و صداقت در امور اقتصادی، توانسته است اعتماد و رضایت مردم شریف این استان را جلب کند.

    نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برنامه ای راهبردیست که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، خاطر نشان کرد: در دوران تحریم با ابلاغ سند اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له و با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت بزرگی که در داخل کشور وجود دارد توانستیم از این چالش بزرگ سربلند بیرون آییم.

    آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها برای دوران تحریم نبوده بلکه در هر زمانی برای داشتن اقتصاد سالم و مستقل باید در راستای تحقق محورهای بیست و چهارگانه آن حرکت کنیم.

    امام جمعه کرج در پایان سخنانش با تاکید بر این که بانکداری بدون ربا اولین گام در استقرار بانکداری اسلامی است، ابراز داشت: بانک ها به عنوان یک مجموعه اقتصادی می توانند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در سطح جامعه مفید و موثر باشند. 

    در ادامه، پیمان موحد - مدیر کل شعب استان البرز - با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی برنامه های مدونی را در این زمینه اجرا کرده است، گفت: این بانک به لحاظ حجم منابع در استان البرز جزء دو بانک برتر است و با طرح های متنوع خود توانسته است با اقشار مختلف جامعه، تولید کنندگان و صنعتگران تعامل مناسبی بر قرار کند.
    موحد ادامه داد: بانک مهر اقتصاد با تکیه بر روحیه ارزشی کارکنان خود و پایبندی به اصول و موازین بانکداری اسلامی، تمام تلاش خود را در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به کار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی