عصر بازار

مدیرامورشعب پست بانک ایران:

قانونی برای تبدیل دفاتر ICT روستائی به دفاترپیشخوان نداریم

عصر اعتبار- محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه پست بانک ایران درجلسه بررسی مشکلات دفاترICT روستائی درسبزوار تصریح کرد: قانونی برای تبدیل دفاتر ICT روستائی به دفاترپیشخوان نداریم و اگر این دفاتر به دفاتر پیشخوان تبدیل گردد بیش از دوسوم آنها باید تعطیل شود.

قانونی برای تبدیل دفاتر ICT روستائی به دفاترپیشخوان نداریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،محمود شیردل در ادامه افزود: آیین‌نامه‌های مربوطه را باید اصلاح کرده و به‌سمت توسعه دفاترICT روستائی برویم.
    شیردل با اشاره به ارائه بیش از 19 میلیون خدمت در ماه توسط این بانک در سراسر کشور اظهارداشت: این خدمات در پنج سال گذشته تنها 200 هزار مورد بود و امروز با تلاش مجموعه به این میزان رسیده است.
    وی با بیان اینکه خدمات پست بانک‌ ایران باید در سراسر کشور به‌ویژه در روستاها گسترش یابد عنوان کرد: انتظار داریم کمک‌های مالی خوبی از محل اعتبارات USO به این بانک‌ برای خدمت‌رسانی بیشتر آن در سراسر کشور اختصاص یابد.
    شیردل درپایان گفت: طی مردادماه سال جاری به ارزش بیش از 10هزار میلیارد ریال تراکنش در درگاه پایانه‌شعب(PinPad) پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور در امر پرداخت یارانه انجام شده که توزیع آن ده‌میلیارد ریال هزینه برای این بانک دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی