عصر بازار

به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد

جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری

عصر اعتبار- جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان چهارمحال و بختیاری در شهریورماه سال جاری با حضور محمدرضا رضائی سرپرست ناظران پولی کشور و رضا‌ شورگشتی مدیر اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی و مدیران بانک‌های استان به‌ میزبانی پست‌بانک برگزار شد.

جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای جلسه بهنام یزدانی مدیر شعب پست بانک استان ضمن خیرمقدم و تبریک هفته بانکداری اسلامی گفت: خدمات شبکه بانکی باید برای آحاد مردم و مسئولان به خوبی تبیین گردد.
    سعید منصوریان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز در ادامه به طرح مسائل جاری پرداخت و سپس نظرات مدیران بانک‌های استان را برای اتخاذ تصمیمات لازم بیان نمود.
    همچنین در این نشست سرپرست ناظران پولی کشور، وظیفه ناظران پولی را کمک به بانک‌های استان جهت توزیع و جمع‌آوری مناسب اسکناس دانست و مدیر اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی نیز تصریح کرد: بانک‌ها باید نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا ضمن توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، هزینه چاپ و نشر اسکناس در کشور را کاهش دهند.
    گفتنی است: درپایان از حجت‌الله اخوان ناظر پیشین پولی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و مهدی اسدی به عنوان ناظر جدید پولی استان معرفی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی