عصر بازار

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین خبر داد:

تلاش سازمان تأمین اجتماعی در وصول ۹۰۰ هزار میلیارد ریال مطالبات از دولت

عصر اعتبار- مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: مطالبات سازمان تامین تأمین اجتماعی از دولت ۹۰۰ هزار میلیارد ریال است که تاکنون از طرف دولت پرداخت نشده است و سازمان در تلاش است تا هر چه زودتر این مطالبات را وصول کند.

تلاش سازمان تأمین اجتماعی در وصول ۹۰۰ هزار میلیارد ریال مطالبات از دولت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علیرضا محسنی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی سازمانی غیردولتی و عمومی است و با توجه به اینکه ورودی سازمان تأمین اجتماعی در چند سال اخیر کاهش یافته و هزینه سازمان افزایش یافته متأسفانه دولت بدهکاری خود به سازمان را تسویه نکرده است.
    مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر دولت بعضی از کارفرمایان نیز مطالبات خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت نکرده‌اند و با توجه به مسائل تولیدی، اقتصادی و اشتغال که امروزه در کشور وجود دارد، دریافت و وصول مطالبات تأمین اجتماعی از دولت و کارفرمایان حتمی و لازم است تا سازمان بتواند بهتر و مؤثرتر به تعهدات خود در قبال کارفرمایان و بیمه‌شدگان عمل کند.
    محسنی در رابطه با حمایت از کارفرمایان تأمین اجتماعی عنوان کرد: با توجه به اینکه بعضی از کارفرمایان بدهی‌های خود به سازمان را تسویه نکرده‌اند ولی سازمان تأمین اجتماعی همیشه از کارفرمایان حمایت کرده و می‌کند و با ارائه تعهدات درمانی به نیروی تحت امر کارفرمایان آنها را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد.
    وی افزود: سازمان تآمین اجتماعی سازمان مؤثر در امر خدمت رسانی درمانی به آحاد مردم کشور است به طوریکه اگر مشکلی برای این سازمان به وجود بیاید هزینه‌های درمانی از محل درآمدهای عمومی و مشارکت مردم پرداخت می شود که در همین راستا حمایت دولت و کارفرمایان از سازمان تأمین اجتماعی با پرداخت مطالبات خود به این سازمان امری ضروری و حیاتی تلقی می‌شود. 

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی