عصر بازار

توسط شرکت سامسونگ

سرویس پرداخت با تلویزیون امکان پذیر شد

عصر اعتبار- شرکت سامسونگ، تلویزیون های خود را به روش پرداخت مجهز می کند، تا کاربران بتوانند زمانی که روی مبل های راحتی خود نشسته اند، هزینه کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از طریق تلویزیون پرداخت نمایند.

سرویس پرداخت با تلویزیون امکان پذیر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار» به نقل از finextra، این سرویس پرداخت برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ ارائه می شود و کلیه کارت های اعتباری، بدهی و پی پال را می پذیرد. همچنین امکان پرداخت سایر صورتحساب ها نیز بر روی این تلویزیون ها وجود دارد و کاربران می توانند پس از ثبت اطلاعات اولیه در سیستم تلویزیون، فقط با انجام سه مرحله، فرایند خرید خود را تکمیل کنند. اول، کالاهای مورد نظر خود را انتخاب می کنند، سپس دکمه «خرید و پرداخت» را انتخاب کرده و در مرحله آخر، رمز 4 رقمی کارت را وارد می کنند.
    علاوه بر این، کاربران دستگاه های موبایل شرکت سامسونگ می توانند از طریق اطلاعات حساب سامسونگ خود و اطلاعات ثبت شده کارت های پرداختی (کارت اعتباری، بدهی، پی پال) بدون نیاز به انجام مراحل فوق، هزینه ها را پرداخت کنند.
    شرکت سامسونگ قابلیت انجام پرداخت های درون برنامه ای را نیز به تلویزیون های خود افزوده است و این امکان بیشتر به منظور بسیاری از بازی های پرطرفدار به کار می رود.
    در تلویزیون های سامسونگ، اطلاعات شخصی و حساس کاربران توسط کیبورد امن – اولین کیبور امن مجازی تلویزیونی – وارد می شود و از اطلاعات کارت های اعتباری ،بدهی و همچنین کلمه های عبور، محافظت به عمل می آید.
    سرویس پرداخت تلویزیونی سامسونگ، ابتدا در 32 کشور و بر روی تعدادی از تلویزیون های هوشمند 2014 و 2015 سامسونگ ارائه می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی