عصر بازار

تمجید استاندار اردبیل از عملکرد بانک مهر اقتصاد

عصر اعتبار- همزمان با گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی، مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با استاندار دیدار کرد.

تمجید استاندار اردبیل از عملکرد بانک مهر اقتصاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مجید خدابخش  استاندار اردبیل در این دیدار با تمجید از عملکرد این بانک، گفت: نحوه تعامل شما با مشتریان موجب شده تا بدهکاران بانکی برای پرداخت معوقات خود تمایل بیشتری داشته باشند چرا که با در نظر گرفتن کرامت انسانی با مشتری ارتباط برقرار می کنید از اینرو ادبیات حقوقی شما می تواند به یک الگو تبدیل شود.

    وی با تاکید بر جلوگیری از بروز معوقات در زمان پرداخت تسهیلات، گفت: در برخی کشورها بانک ها، ارزیابی طرح های مشتریان را به شرکت های ارزیاب واگذار می کنند و نتیجه را بر اساس نظرات کارشناسانه و گزارش های آن ها اعلام می کنند بنا بر این رد یا قبول پرداخت تسهیلات منوط به همین گزارشها بوده و مدیریت ریسک به صورت حرفه ای صورت می گیرد. 

    استاندار اردبیل مجموعه مهر را جوان، چابک و ارزشی توصیف کرد و ابراز داشت: خوشبختانه بانک مهر اقتصاد از بانک های موفق در عرصه پولی و بانکی است و تا کنون اقدامات قابل توجهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی صورت داده است.

    در ادامه، صالح پاشاپور - مدیر کل شعب استان اردبیل – با تشریح تسهیلات و خدمات بانک، گفت: بانک مهر اقتصاد تنها بانکی است که بیش از هفتاد درصد منابع خود را برای توانمندسازی و حمایت از کارآفرینان، تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت نموده و در حال حاضر با برخورداری از منابع قابل توجه، آمادگی پرداخت بیش از چهارصد میلیارد ریال تسهیلات را دارد. 
    پاشاپور ادامه داد: این بانک علی رغم پرداخت بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان و هم استانی ها عزیز، بحمدالله معوقات بسیار اندکی دارد که معتقدیم پرداخت تسهیلات هدفمند و رعایت ضوابط و مقررات عقود اسلامی در این امر کاملاً تاثیر گذار بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی