عصر بازار

همزمان با سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران:

مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید رونمایی شد

عصر اعتبار- ​همزمان با سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران طی مراسمی با حضور اسماعیل لـله گانی مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک از مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید رونمایی شد.

مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر عامل بانک صادرات ایران در آیین گشایش این مرکز طی سخنانی گفت: هدف از نامگذاری این واحد به نام مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید، پیگیری جدی سه موضوع ارائه مشاوره، حمایت از سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید در کشور است .
    وی افزود: اولویت ما ارتقای سطح خدمات به اندازه ای است که بتوان به محض ورود مشتری به بانک تمام نیازها و خدمات مالی‌اش را فراهم سازیم. بر این اساس برنامه ریزی لازم جهت راه اندازی گروه مالی بسیار قوی و توانمند که پاسخگوی تمام نیازهای مشتری در شعبه باشد، شده است.
    لـله گانی تصریح کرد: برای تحقق پیشتازی بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور، ارائه خدمات و طرح‌های نوین پیش بینی شده که عملیاتی شدن آنها می تواند منتج به توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی شود.
    وی تاکید کرد: این مرکز مشاور امین مالی و سرمایه‌گذاری مشتریان است و خدمات این مرکز به گونه‌ای است که مشتریان مجموعه بانک را در کنار خود حس می کنند.
    مدیر عامل اضافه کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز برخی از مشتریان قصد راه‌اندازی واحد تولیدی و یا پروژه‌ اقتصادی را دارند و این مرکز می‌تواند با تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی و برآورد هزینه و فایده پروژه بهترین راهکار را در اختیار مشتری قرار دهد.
    شایان ذکر است این بانک با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و هموطنان ایجاد ٥۰۰  مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید را در دستور کار قرار داده که در فاز اول این طرح بزرگ، ٦ مرکز در تهران و ٧ مرکز در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی، البرز و خوزستان به زودی راه‌اندازی و خدماتی همچون صرافی، کارگزاری سهام، لیزینگ، تأمین سرمایه و بیمه‌گری ارائه خواهد شد.
    این گزارش حاکی است با توجه به گستردگی شبکه بانک صادرات ایران ارایه این نوع خدمات به عنوان نهضت و خیزشی در خدمات مالی و بانکی خواهد شد و کمک موثری به سرمایه گذاران در اقصی نقاط کشور در انجام فعالیت های اقتصادی محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی