عصر بازار

دیدار مدیرعامل و هیئت همراه بزرگ‌‌ترین بانک خصوصی اتریش با مدیران ارشد بانک شهر

عصر اعتبار- در حاشیه ورود رئیس جمهور کشور اتریش به ایران، مدیرعامل و هیئت همراه بزرگ‌‌ترین بانک خصوصی این کشور با مدیران ارشد بانک شهر دیدار و گفت‌و گو کرد.

دیدار مدیرعامل و هیئت همراه بزرگ‌‌ترین بانک خصوصی اتریش با مدیران ارشد بانک شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در حاشیه ورود رئیس جمهور کشور اتریش به ایران، فرانسوا دالینی، مدیرعامل این بانک، با دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر و اعضای هیئت مدیره ، معاونان و مدیران بانک شهر، به منظور همکاری با این بانک در حوزه‌‌های مختلف دیدار و در خصوص همکاری دو جانبه اعلام آمادگی کرد.
    در این دیدار، دالینی با اشاره به اهمیت همکاری با بانک شهر در ایران اظهار کرد: بانک ارسته در حوزه‌های اقتصادی و در دو زمینه مسکن و راه‌آهن جزو بهترین‌های اروپاست و به دلیل شباهت نوع فعالیت با بانک شهر، علاقه‌مند به همکاری با این بانک است.
    وی ضمن ابراز شگفتی از نوآوری بانک شهر در راه‌اندازی دستگا‌های خودبانک(VTM) از سوی بانک شهر، اظهار کرد: اینترنت‌بانک و بانکداری مجازی رمز موفقیت سیستم بانکی در دنیای امروز است و کیفیت خدماتی که در این زمینه بانک شهر در این حوزه می‌دهد برای ما دور از انتظار بوده و قابل تمجید است.
    دالینی با بیان این‌ که در زمان تحریم‌ها، بیشترین فشارها به سیستم بانکی وارد شد، افزود: "بانک ارسته" قوی‌ترین بانک و شرکت به لحاظ مالی در حوزه شرقی کشورهای اروپاست و در هفت کشور حضور دارد و با توجه به این ‌که اقتصاد ایران نیز اقتصادی صنعتی است، شباهت کاری زیادی به فعالیت‌‌های ما دارد.
    مدیرعامل بانک ارسته اتریش، خاطرنشان کرد: به دلیل شباهت فعالیت این بانک با بانک شهر که بانکی تخصصی است، علاقه‌مند به همکاری هستیم و قطعاً ارائه خدمات خوب به مشتریان از اهداف مشترک هر دو بانک است.
    وی با بیان این‌ که اروپا در آینده مشکلات اقتصادی زیادی خواهد داشت، گفت: بانک ارسته با 220میلیارد یورو سرمایه می‌تواند در برابر این مشکلات بایستد.
    لازم به ذکر است "ارسته بانک" بزرگترین بانک خصوصی اتریش و یکی از قدرتمندترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی در حوزه شرقی کشورهای اتحادیه اروپا در سال‌1819 با استراتژی توسعه تجارت‌ خُرد در اروپای‌شرقی و مرکزی تاسیس و در سال‌‌1997 سهام آن در بورس عرضه شد.
    تعداد سهام این شرکت430میلیون و سهام‌داران آن اغلب موسسات و شرکت‌های مالی از مناطقی مانند اتریش، آمریکای شمالی، انگلستان و ایرلند و سایر سهام‌داران است و با سرمایه ثبت شده220میلیارد یورو و 46هزار کارمند، 2792شعبه و بیش از 16میلیون مشتری در اروپا به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های اروپا در حوزه اقتصادی به ویژه در زمینه مسکن و راه‌آهن است.
    همچنین در این نشست صمیمانه، دکتر حسین محمدپورزرندی نیز ضمن استقبال از فرصت ایجاد شده در زمینه همکاری مشترک این دو بانک، اظهار کرد: بانک شهر به عنوان سیتی بانک ایران در زمینه ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان با کمک مالی در پروژه‌های شهری تلاش می‌کند و با عضویت در هیئت عامل CPI)) سازمان ملل متحد (Un Habitat)، به عنوان بانک عامل در جهت شکوفایی شهرها با سازمان‌های بین المللی همکاری می‌کند.
    مدیرعامل بانک شهر ابراز امیدواری کرد که این بانک بتواند در حوزه‌های مختلف، همکاری مناسبی با استفاده از تجارب مدیر عامل بانک 200 ساله "ارسته" داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو