عصر بازار

​تا پایان مردادماه امسال؛

٥٥میلیون حساب الکترونیکی دربانک صادرات ایران افتتاح شد

عصر اعتبار- ​تا پایان مردادماه امسال متقاضیان و مشتریان بانک صادرات ایران نزدیک به ٥٥ میلیون حساب الکترونیکی سپهری درشعب این بانک در اقصی نقاط کشور افتتاح نمودند.

٥٥میلیون حساب الکترونیکی دربانک صادرات ایران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری بین المللی، جلب رضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی، توسعه و ارتقاء سیستم های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براین اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم همواره زیاد بوده است.
    بر اساس این گزارش تاپایان مردادماه سال١٣٩٤بالغ بر٥٥ میلیون و٣٣٣هزار حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان درشعب بانک صادرات ایران افتتاح شده است که از این نظر بانک صادرات ایران رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می آید.
    لازم به ذکراست سیستم سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و این بانک به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینه های ملی ناشی از چاپ اسکناس، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (۰٩٦۰٢)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سیستم الکترونیکی که قابلیت استفاده به صورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه می نماید.
    گفتنی است سیستم سپهر این بانک در طی مرداد ماه امسال بالغ بر ٧٢١ میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنش های روزانه سیستم سپهر نیز بیش از ٢٣میلیون بوده است که حاکی از رشد ٢۰ درصدی در مقایسه با ماه مشابه سال قبل می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی