عصر بازار

استاندار خراسان رضوی:

جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی نیازمندان جامعه بی نظیر است

عصر اعتبار- دکتر علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: نقش حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بی نظیر است.

جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی نیازمندان جامعه بی نظیر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، دولتی در این نشست صمیمی بیان داشت: آیات و روایات معصومین (ع) در حوزه اقتصاد نشان می دهد که در اسلام، فقر و بی عدالتی پدیده هایی مذموم است و توانمندسازی نیازمندان جامعه یکی از اهداف مهم اقتصاد اسلامی می باشد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: اساس فرهنگ اسلامی به رفع فقر، کاهش شکاف طبقاتی و تحقق عدالت اجتماعی توجه ویژه ای دارد از این رواسلام قرض‌الحسنه را به عنوان یکی از شیوه‌های مؤثر برای کاهش نابرابری توزیع درآمد در نظر گرفته است.

    وی تصریح کرد: خیرین، سازمان ها، نهاد ها و ارگان های دولتی و خصوصی می توانند با سپرده گذاری در بانک قرض الحسنه مهر ایران باایجاد تغییر الگوی تولید، افزایش اشتغال و تأمین نیازهای ضروری طبقات مزبور، در جهت رفع مایحتاج نیازمندان نقش فعالی داشته باشند.

    استاندار خراسان رضوی اظهارداشت: پایه گذاری جامعه سالم با کاهش دغدغه های نیازمندان میسر شده و کمک رسانی به نیازمندان یک وظیفه عمومی به شمار می رود.

    وی افزود: در حال حاضر برای کمک به نیازمندان فعالیت های خوبی در استان صورت گرفته است، ولی توسعه و افزایش سطح آنها به اهتمام همگان نیاز دارد.

    رشیدیان تصریح کرد: نقش حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بی نظیر است و سازمان های دولتی و خصوصی با سپرده گذاری در بانک می توانند در تامین منابع پایدار به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه در این امر مشارکت نمایند.

    شایان ذکر است، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این نشست صمیمی حضور داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی