عصر بازار

تعهد، عامل انعقاد قراردادهای بیمۀ‌کوثر

عصر اعتبار- مدیران و کارکنان شرکت بیمۀ‌کوثر با عملکرد خود که نشانگر تعهد آن‌هاست، توانستند بسترهای تمدید و انعقاد قراردادهای جدید را مهیا سازند.

تعهد، عامل انعقاد قراردادهای بیمۀ‌کوثر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اعتقاد مدیران و کارکنان شرکت و نیز پرداخت به‌موقع خسارت‌های جانی و مالی در راستای رضایت‌مندی بیمه‌‌گذاران و بیمه‌شدگان، یکی از علل اساسی افزایش تعداد قراردادهای منعقده در حوزۀ بیمه‌های مسئولیت است.

    پیام درگاهی از انعقاد قرارداد بیمۀ مسئولیت‌مدنی جامع شهرداران بیمۀ‌کوثر با شهرداری بیرجند، ایلام و شهرکرد خبرداد و گفت: براساس این قراردادها حدود 600هزار نفر از شهروندان تحت‌پوشش بیمۀ مسئولیت جامع شهرداران قرار گرفتند.

    وی بیان‌کرد: کارکنان شرکت کشت و صنعت کارون به تعداد تقریبی سه‌هزار نفر  نیز تحت‌پوشش بیمۀ مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان قرار گرفتند.

    مدیر بیمه‌های مسئولیت شرکت انعقاد قرارداد با صنایع تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح را از دیگر اقدامات این مدیریت برشمرد و تصریح‌کرد: این مدیریت با  مرکز مین‌زدایی کشور( متولی پاکسازی میادین مین در سراسر کشور )، سازمان صنایع دفاع و  شرکت صنایع الکترو نیک ایران (صا ایران) نیز قرارداد  مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را منعقد نموده  است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی