عصر بازار

رئیس اداره کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد:

تخصص، مهارت و تجربه جزء ضرورت های مدیریت است

عصر اعتبار- رئیس اداره کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در مراسم معارفه جانشین مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، گفت: تخصص، مهارت و تجربه در ارزیابی و مدیریت عملکرد بسیار حائز اهمیت است.

تخصص، مهارت و تجربه جزء ضرورت های مدیریت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر ذبیح اله ابراهیمی - رئیس اداره کل امور مدیران - در مراسم معارفه جانشین مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار کرد: رعایت اصول اخلاقی در مدیریت در کنار فراگیری دانش، تخصص، مهارت و تجربه لازم و ضروری است.

    وی با اشاره به تاریخچه مدیریت‌های کلاسیک، نو‌ کلاسیک و فنی، افزود: امروزه مدیریت مبتنی بر اخلاق در بحث تعالی سازمانی توسط محققان و صاحب نظران مطرح شده است.

    ابراهیمی گفت: بحث ارزیابی و مدیریت عملکرد یکی از مباحثی است که در مدیریت استراتژیک مطرح شده است و این موضوع در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

    وی عملکرد را تابعی از توانایی و تمایل برای انجام کار دانست و ادامه داد: توانایی از دانش و مهارت تشکیل و انگیزه عاملی برای رشد و پیشرفت توانایی محسوب می شود.

    رئیس اداره کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در طرح ریزی استراتژیک، موقعیت کنونی سازمان‌ها در نظر گرفته می شود و با نگاهی به گذشته برای آینده  هدف گذاری می شود.

    وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد بهترین نیروها و مدیران را در اختیار دارد، افزود: این کارکنان مهم ترین عامل برای توسعه و بهبود سازمان به شمار می روند.

    ابراهیمی در ادامه با معرفی مجید خانی به سمت جانشین مدیر کل استان اصفهان، گفت: وی از نیروهای متعهد سازمان است و در سال های متمادی در پست های مدیریتی استان خراسان فعالیت داشته  که امیدواریم در مسئولیت های جدید نیز مانند گذشته منشا اثر باشد.

    در ادامه، علیرضا زمانی – مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان - گزارشی از عملکرد بانک ارائه کرد و ضمن تبریک انتصاب خانی به سمت جانشین مدیریت استان، از خدمات درخشان مدیر بازرسی اصفهان که  طی یکسال گذشته با حفظ سمت مسئولیت جانشینی را نیز عهده دار بوده است تقدیر نمود.

    مجید خانی - جانشین مدیرکل استان اصفهان - نیز در این مراسم گفت: انتقال تجربه مدیران استان های مختلف به یکدیگر از جمله عواملی است که اگر عملی می شود، موفقیت های بیشتری برای سازمان حاصل می شود.

    خانی ضمن اشاره به ضرورت به کارگیری مدیریت جهادی و تفکر بسیجی در لایه های سازمانی، تأکید کرد: چنانچه لحظه ای از مدیریت جهادی و تفکر ارزشی فاصله بگیریم قطعاً ضربه خواهیم خورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی