عصر بازار

طی اطلاعیه‌ای اعلام شد

نهادهای مالی امکانات خود را جهت جذب سرمایه‌گذار خارجی اعلام کنند

عصر اعتبار- طی اطلاعیه ای مشترک از سوی مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیریت نظارت بر کارگزاران از تمامی نهادهای مالی برای اعلام امکاناتشان جهت فعالیت تخصصی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی دعوت به عمل آمده است.

نهادهای مالی امکانات خود را جهت جذب سرمایه‌گذار خارجی اعلام کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است، به منظور برنامه ریزی برای توسعه فعالیت‌های بین المللی بازار سرمایه کشور، مقرر شد نهادهای مالی گزارشی از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری موجود، اقدامات انجام شده و برنامه های آتی از جمله انعقاد تفاهم نامه، ایجاد مشارکت، افتتاح دفتر یا شعبه، وب سایت های تخصصی، نیروی انسانی مسلط به رویه‌های بین المللی بازارهای سرمایه و آشنا به زبان خارجی و... را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه کنند.

    بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، در ادامه این اطلاعیه آمده است: هدف از این اقدام توسعه فعالیت‌های بین المللی نهادهای مالی و جذب سرمایه گذاران خارجی است لذا آن دسته از نهادهای مالی که امکانات متناسب با اهداف مشخص شده ایجاد کرده و برنامه های مشخصی ارائه کنند، سازمان بورس و اوراق بهادار انجام فعالیت‌های بین المللی توسط آنان را تأیید می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی