عصر بازار

معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر خبر داد:

راه‌اندازی سامانه دائمی ثبت درخواست همکاری با بانک شهر

عصر اعتبار- معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر از راه‌اندازی سامانه دائمی ثبت درخواست همکاری با این بانک خبر داد‌.

راه‌اندازی سامانه دائمی ثبت درخواست همکاری با بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، سید حسین مظلوم با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به این‌که ایجاد فرآیند منسجم و اطمینان بخش برای شناسایی، انتخاب و به کارگیری افراد برتر، موجب مزیت رقابتی و رشد و بالندگی بیش از پیش یانک خواهد بود، سامانه ثبت درخواست همکاری متقاضیان با بانک شهر با رویکردی سیستماتیک و با هدف دستیابی به اطلاعات مورد نیاز از داوطلبین استخدام و ایجاد فرصت مناسب برای شناسایی، انتخاب و تامین نیروی انسانی برتر مورد نیاز طراحی شده است.
    مظلوم تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی دائمی و جامع از افراد داوطلب و متقاضی همکاری، ارتباط سیستمی سامانه با سیستم جامع منابع انسانی بانک و بی‌نیازی از انتشار آگهی‌های مقطعی استخدام، از جمله مزایای راه‌اندازی این سامانه است.
    وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند در سایت بانک شهر به نشانی shahr-bank.ir منوی درباره ما- ارتباط با ما- سامانه ثبت اطلاعات متقاضیان همکاری، تقاضای خود را ثبت کنند و همچنین افرادی که پیش از این نیز تقاضای همکاری با بانک را داشته‌اند نیز امکان ثبت‌نام مجدد دارند که با این امکان، نیازی به مراجعه حضوری برای ارائه تقاضا نخواهد بود.
    به گفته معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر، ثبت‌نام در این سامانه،بدوا هیچ تعهدی برای طرفین ایجاد نمی‌کند و همه تقاضاهای ثبت‌شده مبتنی بر نیاز واحدهای مختلف بانک، بررسی و از طریق اطلاعات ارسالی با فرد متقاضی واجد شرایط، ارتباط برقرار می‌شود.
    مظلوم در ادامه گفت: متقاضیان در هنگام ثبت‌نام از صحت اطلاعات ارایه شده اطمینان کسب کنند، چرا که شماره ثبت تقاضا، به معنای کد شناسایی این افراد خواهد بود و همچنین سوابق موثر بانکی و مالی پس از بررسی‌‌های اولیه، برای انجام مراحل بعدی فرایند انتخاب، مد نظر واقع خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی