عصر بازار

تاکید دکتر همتی بر اهمیت پیگیری مسائل رفاهی و معیشتی بازنشستگان

عصر اعتبار- صبح امروز مسئولان کانون‌های بازنشستگی بانک ملی ایران در سراسر کشور با دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل این بانک دیدار و مسائل و دیدگاه‌های خود را از نزدیک با وی مطرح کردند.

تاکید دکتر همتی بر اهمیت پیگیری مسائل رفاهی و معیشتی بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر عامل بانک ملی ایران در این نشست که با حضور محمدعلی ایزدی معاون امور منابع انسانی و تنی چند از روسای ادارات ستادی در سالن همایش حافظ برگزار شد، ضمن تبریک هشتاد و هفتمین سالروز تاسیس این بانک گفت: بانک ملی ایران 87 سال با افتخار به مردم ایران خدمت کرده است و بخش مهمی از این فعالیت‌ها بر دوش افرادی بوده که امروز افتخار بازنشستگی دارند و ما نیز افتخار داریم این راه را با موفقیت ادامه دهیم و جایگاه بانک ملی ایران را بیش از گذشته ارتقا دهیم.
    همتی به تلاش‌های صورت گرفته ظرف دو سال مدیریت خود در بانک اشاره کرد و افزود: امروز وضعیت بانک ملی ایران به نحوی است که در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید نقش برجسته‌ای در تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای و خدمات اجتماعی دارد.
    وی با اشاره به اهمیت تاثیر قدمت بانک ملی ایران در اعتماد مردم، به الزامات فعالیت بانک‌ها در شرایط رقابتی امروز پرداخت و گفت: در صورتی که قدمت بالای یک موسسه بانکی همراه با پیشرفت در زمینه‌های عملکردی نظیر توسعه بانکداری الکترونیک، کاهش مطالبات معوق، توسعه بانکداری بین‌الملل، ارائه محصولات متنوع بانکی و… گردد، افتخاری دوچندان ایجاد می‌شود.
    همتی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای و قانونی در زمینه مسائل رفاهی و معیشتی به تشریح اقدامات مهم هیأت مدیره بانک برای ارتقای وضعیت معیشتی همکاران شاغل و بازنشسته علیرغم همه محدودیت‌ها ظرف دو سال اخیر پرداخت.
    وی با اشاره به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، پیگیری مسائل رفاهی و معیشتی بازنشستگان را امری مهم و ضروری عنوان کرد.
    همتی افزود: هیأت مدیره با تمام توان به دنبال اصلاح وضعیت درآمدی و ارتقای جایگاه بانک هستند، از طرفی توافق صورت گرفته با دولت‌های غربی و رفع تحریم‌های بانک ملی ایران شرایط مناسبی را ایجاد می‌کند و فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی گسترش خواهد یافت که کمک زیادی به سودآوری بانک خواهد نمود که در نتیجه امکان بیشتری برای پشتیبانی رفاهی از همکاران ایجاد می‌شود.
    در این نشست حسین دشتی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران به ارائه گزارشی از اقدامات رفاهی بانک بویژه بیمه درمان بستری برای همکاران بازنشسته پرداخت.
    در ابتدای نشست مذکور نیز مسئولان کانون‌های بازنشستگی بانک ملی ایران در سراسر کشور به ارائه مسائل و نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو