عصر بازار

در ٥ ماه اول سال رخ داد ؛

بانک صادرات ایران ٢هزار و ١٩٤ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کمک به افراد نیازمند جامعه تا پایان مرداد ماه سالجاری مبلغ ٢ هزار و ١٩٤ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت نموده است.

بانک صادرات ایران ٢هزار و ١٩٤ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک صادرات ایران در جهت کمک به ازدواج جوانان در ٥ ماهه اول سال ٩٤ مبلغ ٢ هزار و ١٩٤ میلیارد ریال را در قالب وام ازدواج و تهیه جهیزیه به ٣٥ هزار و ٧٦٩ نفر پرداخت کرده است. همچنین مبلغ پرداختی از سوی این بانک به زوج های جوان در سال ٩٣ مبلغ١۰ هزار و ٧٤١ میلیارد ریال بوده است که در مجموع ٢٦٣ هزار نفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره مند شده اند که بر اساس آمار منتشره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا این میزان معادل ٢٢ درصد کل تسهیلاتی است که از سوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت و بانک متبوع در این زمینه توانسته است عملکرد مطلوبی به ثبت برساند.
    همچنین در ٥ ماهه اول سال ٩٤ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تامین شغل و اشتغالزایی از ٣٩٨ میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات بهره مند شده اند.
    بانک صادرات ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه محرومیت زدایی و در راستای سیاست های دولت مبادرت به پرداخت تسهیلات به گروه های مختلف نموده است.
    شایان ذکر است اشتغالزایی، مشاغل خانگی، زندانیان نیازمند، ساخت مسکن روستایی در زمره بخش هایی محسوب می شوند که از سوی بانک صادرات به صورت قرض الحسنه مشمول دریافت تسهیلات اعطایی شده اند.
    منبع تامین این نوع تسهیلات  دارندگان حساب های قرض الحسنه می باشند که با  همت بلند خود در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.
    گفتنی است بانک صادرات ایران در عرصه فعالیتهای کلان اقتصادی و ایجاد زیر ساختها برای توسعه همه جانبه کشور نقش اساسی ایفا می کند و بسیاری از پروژه های عظیم صنعتی و اقتصادی در اقصی نقاط کشور با مشارکت این بانک در حال اجرا می باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی