عصر بازار

تقدیر استاندار گیلان از تسهیلات اشتغال‌زائی پست بانک ایران

عصر اعتبار- محمدعلی نجفی استاندار گیلان در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال که با حضور محمدحسین اصغریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیران بانک‌های استان از جمله پست بانک ایران و مدیران دستگاه‌های اجرائی برگزار شد از تسهیلات اشتغالزائی این بانک در روستاها و مناطق کم برخورار ابراز رضایت کرد.

تقدیر استاندار گیلان از تسهیلات اشتغال‌زائی پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نجفی در جلسه مذکور ضمن ابراز خرسندی از خدمات این بانک درسطح استان گیلان اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در پست بانک ایران و همسوئی اهداف آن با دولت در گسترش عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی به محرومان و روستائیان در مناطقی که برای اکثر بانک‌ها توجیه اقتصادی ندارد آینده روشنی را می‌توان برای این بانک پیش‌بینی کرد و شاهد نقش کلیدی آن در این مناطق بود.
    محمدزمان فداکار مدیرشعب پست‌بانک استان نیز در این جلسه به ارائه گزارش درخصوص ضرورت نیاز ارائه خدمات این بانک درسطح کشور به ویژه در نقاط روستائی وکم برخوردار با رویکرد خرده بانکداری، تأمین نیازهای پولی و بانکی، کاهش ترددهای غیرضرور و هزینه‌های روستائیان پرداخت.
    وی با اشاره به رسالت پست بانک‌ها در تمامی کشورها به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای افزود: بانک‌های تجاری هدفشان کسب حداکثر سود با حداقل هزینه، اعطای تسهیلات به شرکت‌های معتبر و موفق است. اما بانک‌های توسعه‌ای به‌منظور کمک به تحقق اهداف توسعه‌ای دولت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی فعالیت می‌کنند.
    فداکار در ادامه ایجاد و راه‌اندازی دفاترخدمات بانکی در مناطق روستائی، کم برخوردار و مرزی را در راستای افزایش نقاط تماس و همسوئی با اهداف و سیاست‌های دولت در جای جای کشور دانست و عنوان کرد: پست بانک ایران با ارائه خدمات و تسهیلات به روستائیان سهم چشمگیری در اشتغال‌زائی جوانان روستائی، مهاجرت‌زدائی و حمایت از مشاغل خانگی و تولیدات کوچک درسطح کشور را به خود اختصاص داده است.
    وی درپایان گزارشی از عملکرد و میزان سهم حضور شعب پست بانک استان در ایفای تعهدات و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی‌(ره) ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی