عصر بازار

معاون بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد:

سرمایه انسانی بیشترین نقش را در سلامت اداری ایفا می کند

عصر اعتبار- معاون بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در همایش مدیران و روسای شعب استان سمنان، حضور نیروهای متخصص و متعهد را عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی عنوان کرد.

سرمایه انسانی بیشترین نقش را در سلامت اداری ایفا می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، غلامرضا نجمی - معاون بازرسی و حسابرسی بانک - در این نشست با بیان اینکه سرمایه انسانی بیشترین نقش را در سلامت اداری بانک ایفا می کند و گفت: برخورداری از نیروهای متخصص و متعهد عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی می باشد.

    نجمی امانت داری و شفاف سازی را یکی از راهبردهای بانک مهر اقتصاد دانست و افزود: این بانک با اتکاء به سرمایه انسانی خود توانست در بخش جذب منابع و نفوذ در بازار پولی و مالی به توفیقات بزرگی دست یابد.

    وی اجرای قانون بانکداری بدون ربا و انجام نظارت های شرعی را موجب افزایش بهره وری بانک عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد برای تحقق این مهم گام های عملی و اساسی برداشته که آموزش احکام فقهی بانکداری بدون ربا، تطبیق تمامی قراردادها با قوانین شرع مقدس، پرداخت مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب و تاسیس اداره بانکداری اسلامی تنها بخشی از این اقدامات هستند.

    وی گفت: ضعف آشنایی کارکنان بنگاه های اقتصادی با قانون بانکداری بدون ربا، عدم وجود دغدغه در میان مدیران، نداشتن نظام ارزیابی و توجه نکردن به فرهنگ سازی در حوزه بانکداری اسلامی از جمله عوامل مهم در اجرا نشدن قانون بانکداری بدون ربا به شمار می روند.

    در ادامه، حسین زندی مقدم – مدیر کل شعب استان سمنان- تولید ملی را موجب رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: روسای شعب باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش تولید به دنبال مشتریان مطمئن و معتبر باشند تا بتوانیم اقدامات اساسی در ترویج مصرف کالاهای داخلی و حمایت از اقتصاد مقاومتی صورت دهیم.
    زندی مقدم از روسای شعب خواست تا ضمن تقویت بازاریابی و فروش محصولات، ارتباط بیشتری با جامعه برقرار کرده و بازاریابی شبکه ای و مذاکره از طریق مشتریان فعلی را در دستور کار خود قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی