عصر بازار

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد:

مهم‌ترین مسئله در اجرای قانون بانکداری بدون ربا اراده مسئولان می باشد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر به استان چهار محال و بختیاری از شعب این استان بازدید به عمل آورد.

مهم‌ترین مسئله در اجرای قانون بانکداری بدون ربا اراده مسئولان می باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این سفر از شعب بروجن، لردگان، شلمزار، اردل، فارسان، ملت و فرخشهر بازدید کرد و با حضور در جمع کارکنان شعب با آن ها گفتگو کرد.

    ایمانی در این بازدید ها پس از دیدار صمیمی با همکاران و شنیدن مسائل و مشکلات آنان، بسیاری از این انتقادات را وارد دانست و عنوان کرد: افزایش طول اقساط وام مسکن و تسهیل در پرداخت آن، بررسی و کارشناسی در راستای جابجایی شعب برخی از مناطق استان، توجه ویژه به نیازهای مادی و معنوی کارکنان بانک، توسعه زیر ساخت ها و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و خدماتی و تجدید نظر در زمینه پرداخت تسهیلات از اولویت کاری بانک می باشد. 

    وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرکرد، به خواسته های مردم، مسئولان و مقام معظم رهبری در خصوص توسعه بانکداری اسلامی و حذف ربا اشاره کرد و اظهار داشت: به اعتقاد بنده اراده مسئولان مهم‌ترین مسئله در راستای استقرار بانکداری اسلامی و اجرای قانون بانکداری بدون ربا در کشور است.

    وی ادامه داد: کارکنان شبکه بانکی از نظر دانش و کارایی در سطح قابل قبولی هستند و به لحاظ اعتقادی نیز بر این عقیده اند که که قانون بانکداری بدون ربا باید در کشور به نحو مطلوبی اجرا شود ولی متاسفانه پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام نمی شود بنا بر این مسئولان اجرایی باید اراده جدی تری در این زمینه به کار گیرند.

    مدیر عامل بانک مهر اقتصاد شبکه بانکی را مهم‌ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: با ورود جدی سیستم بانکی کشور به این مقوله بسیاری از مشکلات اقتصادی به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود.

    ایمانی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه‌ اشتغال، تقویت واحدها تولیدی، سرمایه در گردش و تسهیلات خرد در بخش‌های مسکن، تولید و کشاورزی به خوبی ایفای نقش کرده است.

    وی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی را یکی از اقدامات مهم بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی عنوان کرد و گفت: در این طرح بانک با ارائه تسهیلات به متقاضیان خرید کالاهای ساخت داخل و حمایت از مصرف کننده و تولید کنندگان داخلی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.
    شهاب زارعی - مدیر کل شعب استان - نیز گزارش جامعی از وضعیت شعب، منابع، مصارف و اقدامات صورت گرفته در استان ارائه کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد استان چهار محال و بختیاری با در اختیار داشتن 10درصد از منابع پولی در جایگاه چهارم در بین بانک های استان قرار دارد.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو