عصر بازار

بانک گردشگری با سازمان میراث تفاهم نامه امضا کرد

عصر اعتبار- در این تفاهم نامه مقرر گردید بانک گردشگری به منظور ساخت و ساز اقامتگاه های بوم گردی در استان های کشور تسهیلات ویژه ای اختصاص دهد.

بانک گردشگری با سازمان میراث تفاهم نامه امضا کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک گردشگری در جهت ارائه خدمات بیشتر به بخش گردشگری کشور تفاهم نامه ای با معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی به امضا رساند.

    به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری در این تفاهم نامه که به امضای علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی رسید ، مقرر گردید بانک گردشگری به منظور ساخت و ساز اقامتگاه های بوم گردی در استان های کشور تسهیلات ویژه ای اختصاص دهد.

    بر اساس این گزارش علی اصغر سفری در این مراسم با اشاره به نقش مثبت و سازنده سیستم بانکی در حمایت از سرمایه گذاری در کشور خاطر نشان کرد: بانک گردشگری با نگاه ویژه ای که به مقوله گردشگری دارد از پروژه های مختلف در این زمینه حمایت می کند .

    وی افزود مسلما امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی در سطح جهان مطرح است و باید در این زمینه تلاش بیشتری برای رونق و ایجاد شرایط مناسب گردشگری انجام شود.

    همچنین رحمانی موحد ضمن تشکر از بانک گردشگری برای حمایت از صنعت گردشگری و فعالان این حوزه ابراز امیدواری کرد که این حمایت ادامه دار بوده و به رشد هر چه بیشتر صنعت گردشگری کشور منتهی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی