عصر بازار

رد رشوه ۴۰ میلیونی از سوی مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو

عصر اعتبار- رئیس کلانتری ۱۵۲خانی آباد نو از رد رشوه ۴۰ میلیونی از سوی مأموران این کلانتری خبر داد و گفت: مأموران با رد این رشوه، متهمان دستگیر شده را به کلانتری ارجاع داده که در نهایت با تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

رد رشوه ۴۰ میلیونی از سوی مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری 152خانی آباد نو در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: مورخ 14 شهریور 94 مقارن ساعت 3:30 عوامل گشت انتظامی این یگان در حین گشت‌زنی درمحدوده نعمت آباد، خیابان میرزائی به یک دستگاه موتورسیکلت پالس نقره ای مشکوک شدند.

    سرهنگ بهمنیاری تصریح کرد: مأموران با زیر نظر گرفتن موتورسوار که در حال فروش مواد مخدر بود به طور نامحسوس وی را تعقیب کرده و قبل از رفتن به داخل منزل موفق به دستگیری  شدند.

    رئیس کلانتری 152خانی آباد نو افزود: مأموران در ادامه متوجه حضور دو نفر دیگر در داخل منزل  شدند که پس از دستگیری از آنها مقدار 122 گرم مواد مخدر مشکوک به هروئین با لفافه که مقدار 48 گرم ان به صورت خوشه ای به تعداد 390 خوشه و مقدار 74 گرم آن به صورت بسته فله ای بود کشف و ضبط شد.

    این مقام انتظامی ادامه داد: تعداد سه قبضه سلاح سرد چاقو، قمه و ساتور نیز از این افراد کشف شد و  سه نفر دستگیر شده نیز به کلانتری انتقال داده شدند.

    رئیس کلانتری 152خانی آباد نو به پیشنهاد رشوه از سوی متهمان به ماموران اشاره و خاطرنشان کرد: متهمان پیشنهاد  40 میلیون رشوه داده بودند که با رد رشوه از سوی ماموران مواجه شده که در این خصوص نیز پرونده ای تشکیل شد و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی