عصر بازار

آخرین قیمت واحدهای مسکن مهر اعلام شد

عصر اعتبار- معاون وزیر راه و شهرسازی آخرین قیمت واحدهای مسکن مهر را اعلام کرد.

آخرین قیمت واحدهای مسکن مهر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از افکارنیوز، محسن نریمان در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر اظهار داشت: هیچ ارزش ثابتی را اعلام نکرده‌ایم و متقاضیان طبق قرارداد به صورت علی‌الحساب پرداخت و قرارداد امضا کردند.

    وی افزود: در حال حاضر تلاش می‌کنیم که اعداد و ارقام اعلامی در آن حد باشد و مبلغ یک‌هزار میلیارد تومانی که اعلام کرده‌ایم را می‌توانستیم از آورده متقاضیان برداشت کنیم؛ در گذشته از آورده مردم در ارتباط با کارهای آماده‌سازی و حتی خدمات‌ زیربنایی استفاده کردیم، اما در حال حاضر از آورده مردم به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود و از درآمدهای داخلی شرکت صورت می‌گیرد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با افزایش وام از 25 به 30 میلیون تومان وضع مساعدتر بوده و آن مطالب گذشته با عمل حاضر متفاوت است و هیچ‌گونه مبلغی از حساب متقاضیان برای زیربنایی برداشت نمی‌شود.

    نریمان ادامه داد: در حال حاضر، در فاز سه پردیس که در حال تحویل هستیم، آخرین مبلغی که طبق دستورالعمل شماره سه اخذ شده، متری 52 هزار تومان است؛ اگر به واحد حساب شود، هر واحد 125 متری با واحدهایی با متراژهای 72 و 50 متری تفاوت دارد.

    وی تصریح کرد: واحدهای 125 متری که با مشاعات به 150 متر می‌رسد، تفاوت قیمت دارد و در اصل دو واحد را تحویل می‌گیرند و طبق قانون باید بیشتر از واحدهای دیگر واریزی داشته باشند، چراکه ارزش ملک به متراژ آن است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: متراژ مسکن مهر در بعضی از واحدهای پردیس بالای 120 متر مفید و 150 متر با مشاعات است؛ پس طبیعی است که آنها مبالغ بیشتری بدهند، اما به رسانه‌ها می‌گویند ما بیش از بقیه واریزی داریم و این نکته را اعلام نمی‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی