عصر بازار

ششمین همایش آموزشی کارشناسان حقوقی پست بانک‌ایران در تبریز برگزار می‌شود

عصر اعتبار- ششمین همایش آموزشی کارشناسان حقوقی پست بانک ایران طی روزهای بیست‌و‌پنجم و بیست‌و‌ششم شهریورماه سال جاری با حضور مسئولان و کارشناسان حقوقی این بانک در سراسر کشور در تبریز برگزار می‌شود.

ششمین همایش آموزشی کارشناسان حقوقی پست بانک‌ایران در تبریز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی آزاد رئیس اداره‌کل حقوقی پست بانک ‌ایران و دبیر همایش مذکور در گفتگوئی اظهارداشت: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد وحدت نظر کارشناسان حقوقی، تشریک مساعی در ارتباط با مسائل حقوقی، انجام تمهیدات حقوقی لازم دربرخورد با بدهکاران بانک، برخورد شایسته قانونی با متخلفان، انجام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای احکام درخصوص اموال تملیکی و همچنین اتفاق نظر درخصوص برخی قوانین و مقررات جدید و اجرائی در شبکه بانکی کشور است.
    وی افزود: این دوره‌ در قالب کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و مباحث آموزشی کاربردی توسط مدرسان مجرب که دارای تجربه علمی و عملی در ارتباط با موضوعات حقوقی هستند به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
    گفتنی است: اصول آئین دادرسی مدنی، ورشکستگی اشخاص حقوقی، اجرای احکام دعاوی مدنی و کیفری، ابطال اسناد اجرائی، بررسی تغییرات قانون مجازات اسلامی و بررسی تغییرات آئین دادرسی از جمله کارگاه‌های آموزشی است که درطول این همایش برپا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی