عصر بازار

در مجمع عمومی صورت گرفت

انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت بیمه ما

اعتبار- با برگزاری مجمع عمومی موسسان و سهامداران شرکت بیمه ما، اعضای حقوقی هیات مدیره این شرکت خصوصی مشخص شدند.

انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت بیمه ما
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۲:۰۹

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، در این مجمع، شرکت های تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت، مهندسی صنایع یاس اغوانی، تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، راهبری صنایع بهساز و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره شرکت بیمه ما برای مدت دو سال انتخاب شدند.

    \r\n

    در عین حال، شرکت های مدیریت سرمایه آتیه خواهان و مهندسی سیستم یاس ارغوانی هم به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره بیمه ما برگزیده شدند.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، دکتر غلامحسین دلجو، سید مهدی مقدسی، محمود رشیدی، دکتر محمد آرام و مهندس میری به نمایندگی از اعضای حقوقی هیات مدیره ، به عنوان اعضای حقیقی پیشنهادی هیات مدیره شرکت بیمه ما برای تایید نهایی، به بیمه مرکزی معرفی شده اند.

    \r\n

    با تایید این افراد از سوی بیمه مرکزی، دکتر غلامحسین دلجو به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ما فعالیت خواهد کرد و سید مهدی مقدسی و محمود رشیدی هم به ترتیب رییس و نایب رییس هیات مدیره و آرام و میری به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره این شرکت، تیم مدیریتی آن را تشکیل خواهند داد.

    \r\n

    "بیمه ما دهمین شرکت بیمه ای کشور محسوب می شود که از سوی بانک ها و موسسات اعتباری کشور تاسیس می شود. پارسیان،کارآفرین، سامان، توسعه، نوین،سینا، دی، پاسارگاد و اتکایی ایرانیان 9 شرکتی اند که پیش از این تاسیس شده و دارای سهامدار عمده بانکی و اعتباری هستند.

    \r\n

    این گزارش حاکی است، 240 میلیون سهم شرکت بیمه ما از سوی موسسان تامین و 160 میلیون سهم بقیه از کل سهام این شرکت 40 میلیارد تومانی، از طریق شعب بانک ملت و فرابورس پذیره نویسی شد.

    \r\n

    هدف از تاسیس شرکت بیمه ما تشکیل پورتفوی بهینه بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت بیمه کشور، کسب سهم بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازاریابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیردولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی و حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه مطلوب و مناسب خدمات بیمه ای اعلام شده است.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، درخواست شرکت بیمه ما که نام آن از حروف اول "ملت ایران" گرفته شده است و پیش از این با عنوان بیمه جام شناخته می شد از سوی بانک ملت و با هدف تکمیل زنجیره خدمات بانکی و بیمه ای و تنوع سبد درآمدی این بانک، به بیمه مرکزی ارایه شد و از سوی این نهاد متولی صنعت بیمه، مجوز آن صادر شد.

    \r\n

    \r\n

    \r\n

    \r\n

    \r\n
    پورسعید خلیلی