عصر بازار

وسایل برقی مشترکین خانگی بیمه می شود

عصر اعتبار- معاون فروش و خدمات مشرکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از قرار گرفتن وسایل برقی مشترکین خانگی تحت پوشش بیمه خسارت از سوی شرکت بیمه ی طرف قرارداد خبر داد.

وسایل برقی مشترکین خانگی بیمه می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمد مراد زرنشان گقت: براساس قرار داد منعقد شده بین شرکت توانیر و بیمه پارسیان تمامی وسایل برقی مشترکین خانگی تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند تا در صورت بروز اتصالی و حوادث ناشی از نوسانات برق مشمول دریافت خسارت شوند.

    وی افزود: براساس این قرارداد که از ابتدای سال  جاری منعقد شده است، چنانچه هر یک از مشترکین خانگی به علت نوسانات جریان الکتریکی دچار ضرر و زیان شوند می توانند در اسرع وقت ضمن مراجعه به نمایندگان و متولیان امر در شهرستان های تابعه با ارائه اسناد و مدارک، نسبت به اعلام ضرر و زیان و همچنین و دریافت خسارت ناشی از آن، اقدام کنند.

    زرنشان هدف از اجرای این طرح فراگیر را جبران خسارت وارده به مشترکین بخش خانگی و در راستای تکریم ارباب رجوع ذکر کرد و گفت: امید است با تسهیل و تسریع در اجرای فرایند مذکور، بیش از پیش، رضایت مشترکین در بخش خانگی اعم از شهری و روستایی جلب شود.

    وی ادامه داد: به منظور آموزش و توجیه متولیان خسارت لوازم خانگی در مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه جلسه ای با سرپرستی بیمه پارسیان در استان برگزار شد و طی آن فرایندهای اجرای کار تشریح و ارائه شد و از این رو شهرستان ها آماده پذیرش مشترکین در این موضوع هستند.

    گفتنی است استان کردستان دارای 570 هزار مشترک است که بیش از 85 درصد آنها در بخش خانگی هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی