عصر بازار

تور یک روزه جنگل و آبشار بولا چند؟

عصر اعتبار- برای سفر کردن به جنگل و آبشار زیبای بولا و همسفر شدن با تورهای گردشگری به این مناطق باید از ۷۵ تا ۹۵ هزار تومان هزینه کرد.

تور یک روزه جنگل و آبشار بولا چند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰
  • جنگل و آبشار بولا
  • جنگل و آبشار بولا
  • تور یک روزه جنگل و آبشار بولا چند؟

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، آبشار تمام خزه‌ای بولا یکی از جاذبه‌هایی است که به تازگی مورد توجه طبیعت‌دوستان قرار گرفته است و از ابتدای امسال گروه‌های بسیاری برای بازدید از این آبشار به منطقه بولا سفر کرده‌اند. بولا یک منطقه حفاظت‌شده با مساحت 3907 هکتار است که در استان مازندران واقع شده و بخش کوچکی از آن در استان سمنان قرار دارد.

این منطقه در نزدیکی پارک ملی کیاسر و هم‌مرز با پناهگاه حیات‌وحش دودانگه و چهاردانگه و منطقه حفاظت‌شده پرور است. بخش دودانگه‌ شهرستان ساری و دهستان پشتکوه شهرستان مهدی‌شهر محل دقیق این منطقه است. بولا جایی است کوهستانی با دو دامنه‌ شمالی و جنوبی و شیب‌های تند، که در حد بالایی جنگل‌های خزری واقع شده ‌است و بخش‌هایی از آن را نیز مرتع‌های ییلاقی تشکیل می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز، آبشار بولا یا آبشار اوین آبشاری در روستای سنگده استان مازندران است که به تازگی دوستداران طبیعت برای تفریح و لذت بردن از این طبیعت زیبا به آن سفر می‌کنند، البته تورهای موجود برای این طبیعت زیبا بسیار کم هستند، به همین خاطر قیمت‌های موجود در تورها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

به طور کلی برای سفر کردن به جنگل و آبشار زیبای بولا و همسفر شدن با تورهای گردشگری به این مناطق باید از 75 تا 95 هزار تومان هزینه کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی