عصر بازار

آغاز به کار شعبه بانک سرمایه در کاشان

اعتبار- همزمان با فرا رسیدن روز معلم، یکصد و بیست و دومین شعبه بانک سرمایه با حضور هادیان، عضو هیأت مدیره بانک ، جمعی از صاحبان صنایع و مدیران بانک های دولتی و خصوصی در شهرستان کاشان افتتاح شد.

آغاز به کار شعبه بانک سرمایه در کاشان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۰:۳۲

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، عضو هیأت مدیره بانک سرمایه در مراسم گشایش این شعبه با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: بخش عمده سهامداران بانک سرمایه را معلمان تشکیل می دهند و این امر باعث افتخار و غرور مسئولان و کارکنان بانک سرمایه می باشد.

    \r\n

    هادیان ، با ذکر تاریخچه ای از بانک سرمایه، شعبه کاشان را یکصد و بیست و دومین شعبه این بانک دانست و برنامه افزایش شعب را برای سال 90، رساندن این عدد به 210 شعبه ذکر کرد.

    \r\n

    وی با بیان این نکته که بانک سرمایه با وجود خصوصی بودن، به شدت مردمی و برآمده از سرمایه مردم است، به فرمان مقام معظم رهبری پیرامون اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و اعلام نمود که پیرو این فرمان، صدور مجوز بانک های خصوصی رشد شتابنده ای گرفت که پیش بینی می گردد به 32 بانک در پایان سال جاری افزایش یابد.

    \r\n

    عضو هیأت مدیره بانک سرمایه ادامه داد: سیستم خدمت رسانی بانک ها در گذشته سیستم ارباب و رعیتی و نه مشتری مدارانه بوده و بیان داشت که هرچند بانک های ایرانی به استانداردهای جهانی نرسیده اند ولی حرکت به سمت مشتری مداری را آغاز کرده اند.

    \r\n

    وی با اشاره به تحریم های بین المللی علیه برخی بانک های کشور این امر را فرصتی برای اعتلا و رشد و پیشرفت صنعت بانکداری کشور دانست و گفت، عمده نگاه ها به بانک صرفأ پرداخت تسهیلات می باشد که این یکی از وظایف عمده شبکه بانکی است که پیش بینی می گردد با توجه به تخصصی شدن کلیه امور، خدمات بانک ها هم در آینده ای نزدیک به صورت تخصصی تر ارائه گردد.

    \r\n

    هادیان به اهمیت سیستم بانکی و نقش پررنگ آن در جامعه ایران اشاره کرد و تنها بانک هایی را موفق دانست که در ایجاد ارتباط و تعاملی دو طرفه با مردم موفق باشند و به انتفاعی دو سویه (هم مردم و هم بانک) بیندیشد و مردم آن ها را یار و مددکارشان در تمام حالات بدانند.

    \r\n
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو