عصر بازار

مجمع عمومی تصویب کرد:

تقسیم ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم بانک کارآفرین

اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه بانک کارآفرین با تقسیم ۵۰۰ ریال سود به ازای هر سهم به کار خود پایان داد.

تقسیم ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم بانک کارآفرین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۳:۳۲

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک خصوصی کارآفرین برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 89 با حضور بیش از 75 درصد سهامداران در محل موسسه عالی بانکداری برگزار شد و گزارش عملکرد هیات مدیره و صورت های مالی این بانک به تصویب سهامداران رسید.

    \r\n

    در عین حال مجمع تصویب کرد که از 154 میلیارد تومان سود قابل تقسیم، چهارمیلیارد تومان آن به عنوان ذخیره منظور و 150 میلیارد تومان بقیه میان سهامداران تقسیم شود که 500 ریال به ازای هر سهم خواهد بود.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، 500 ریال قابل تقسیم به ازای هر سهم، به عنوان آورده سهامداران ( درصورت تمایل آنان به شرکت در افزایش سرمایه)، صرف افزایش سرمایه بانک کارآفرین از سه هزار میلیارد ریال به چهار هزار و 500 میلیارد ریال خواهد شد تا بدین ترتیب بابت حق تقدم سهام برای افزایش سرمایه، وجهی از سهامداران اخذ نشود.

    \r\n

    در این مجمع، موسسه بیات رایان همانند سال های قبل به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و منوچهر بیات به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی های مجمع برگزیده شد.

    \r\n

    سهامداران همچنین پاداش اعضای هیات مدیره بانک کارآفرین را همانند سال های قبل بدون تغییر همان 500 میلیون تومان و حق حضور اعضای هیات مدیره را به ازای هر جلسه 400 هزار تومان تعیین کردند.

    \r\n

    \r\n
    پورسعید خلیلی