عصر بازار

ویترین قیمتی تلفن‌های همراه گران‌ترین برند در ایران

عصر اعتبار- برند اپل یکی از مطرح‌ترین برندهایی است که کاربران بسیاری به دلیل امنیت بالا از محصولات آن استفاده می‌کنند. هرچند که محصولات این برند قیمت‌های بالایی دارند اما از نگاه برخی فعالان بازار، در ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده و طرفداران بسیاری دارد.

ویترین قیمتی تلفن‌های همراه گران‌ترین برند در ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، برند اپل یکی از مطرح‌ترین برندهایی است که کاربران بسیاری به دلیل امنیت بالا از محصولات آن استفاده می‌کنند. هرچند که محصولات این برند قیمت‌های بالایی دارند اما در ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده و طرفداران بسیاری دارد.

    عمده‌ترین تفاوت محصولات این برند با سایر برندها در سیستم عامل آنهاست. برخی از کاربران معتقدند که آی‌فون‌ها به این دلیل که از سیستم‌ عامل IOS بهره می‌برند، از لحاظ امنیت، عملکرد سریع و روان، بهره بردن از بروزترین برنامه‌ها، نرم‌افزارها و... از گوشی‌های اندرویدی برتر هستند.

    اما جدا از سیستم عامل، بسیاری از کاربران به دلیل شناخته بودن و معروف بودن این برند، طراحی زیبا، خوش‌دست‌ بودن، رابط کاربری مناسب و مواردی از این قبیل، این تلفن‌های همراه را خریداری می‌کنند. البته هرچند این تلفن‌های همراه از امکانات بالایی بهره‌مند هستند اما نسبت به سایر تلفن‌های همراه که در بازار موجود هستند، بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده‌اند.

    در حال حاضر جدیدترین محصول این برند iPhone 6sو iPhone 6s Plus است که به تازگی رونمایی شده و هنوز به بازار‌ها راه نیافته‌اند. این دو تلفن‌همراه با حافظه‌های 16، 64 و 128 گیگابایت معرفی شده‌اند و به بازار راهی می‌شوند. در بازار جهانی iPhone 6s با حافظه 16 گیگابایتی 649 دلار ( با احتساب دلار 3456 تومان چیزی معادل با دو میلیون و 243 هزار تومان) قیمت‌گذاری شده است و برای حافظه‌های 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب 100 و 200 دلار افزوده می‌شود. همچنین قیمت iPhone 6s Plus با حافظه 16 گیگابایتی از 749 دلار شروع شده و برای حافظه‌های 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب 100 و 200 دلار بیشتر می‌شود.

    این پرچمداران اپل از پیشرفته‌ترین و جدیدترین نسخه IOS بهره می‌برند که نمایانگر افزایش امنیت در آنهاست. همچنین دوربین آنها به 12 مگاپیکسل ارتقا یافته است و نمایشگر این آی‌فون جدید مجهز به فن‌آوری جدید فورس‌تاچ است.

    اما پرچم‌دار سابق این برند، iPhone 6 Plus در این مدت توانسته در میان کاربران ایرانی به خوبی شناخته شود و هم‌چنان از پرفروش‌ترین محصولات این برند در بازار ایران شناخته شود. این تلفن‌همراه 5.5 اینچی به دلیل سایز بزرگتری که نسبت به سایر تلفن‌های همراه اپل داشته، موردپسند بسیاری از کاربران واقع شده است. این فبلت اپل مجهز به حسگر اثرانگشت، همچنین مناسب برای عکاسی و بازی به شمار می‌‌آید. سیستم عامل آن IOS8 است و دوربینی هشت مگاپیکسلی دارد. این تلفن‌همراه با حافظه‌های 16 گیگابایت، 64 و 128 گیگابایت عرضه شده است.

    به گفته برخی از فروشندگان iPhone 6 با حافظه 16 گیگابایتی نیز، از پرفروش‌ترین‌ها در بازار موبایل است که در حال حاضر با قیمت حدود دو میلیون و 230 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    البته مدل‌های قدیمی‌تری از این برند در بازار موجود هستند که  مورد استقبال بسیاری قرار گرفته‌اند ولی به دلیل اینکه تولیدات برخی از آنها متوقف شده، تنها به صورت دست‌دوم می‌توان آنها را خریداری کرد یا اینکه به تعداد اندک و محدودی در بازار موجود هستند. 

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو