عصر بازار

مدیرعامل بانک کارآفرین خبر داد:

برگزاری جلسات میان بانک ها برای اجرای هماهنگ بسته ۹۰

اعتبار- مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به برگزاری جلساتی میان بانک ها برای هماهنگی نوع اجرای مفاد بسته سیاستی بانک مرکزی، خاطرنشان کرد: استنباط هایی که از این بسته می شود به طور کامل درست نیست به همین دلیل شرایط و نحوه اجرای مفاد بسته مذکور دارد تنظیم می شود.

برگزاری جلسات میان بانک ها برای اجرای هماهنگ بسته ۹۰
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۵:۰۴:۳۰

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، ولی الله سیف در حاشیه مجمع عمومی بانک کارآفرین در مورد شرایط اخیر بازار طلا هم اعلام کرد: درست است که با ابلاغ بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی، تلاطم و نوساناتی در برخی بازارها ایجاد شد ولی همه این تلاطم مرتبط با بسته 90 نیست و عوامل دیگری هم وجود دارد.

    \r\n

    وی با اشاره به وجود برخی نوسانات در بازار طلای داخلی، اضافه کرد: این بازار در شرف کنترل است و با توجه به ذخیره طلایی که بانک مرکزی دارد به زودی تحت کنترل قرار خواهد گرفت.

    \r\n

    سیف با بیان این نکته که بخشی از سپرده های نظام بانکی در اثر تلاطم های اخیر به سوی بازار طلا و سکه سوق پیدا کرده است، اظهار داشت: با خروج بازار از نوسان، این سپرده ها مجددا به نظام بانکی برخواهد گشت.

    \r\n

    مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید بر این نکته که سپرده گذاری در بانک ها، پتانسیل های سرمایه گذاری را افزایش می دهد، تصریح کرد: خرید کالاهایی مانند سکه، سرمایه ها را راکد می کند و سرمایه گذاری و تولید را از رونق می اندازد.

    \r\n

    وی اظهار امیدواری کرد با طرح هایی که با همکاری نظام بانکی و بازار سرمایه به اجرا در می آید سپرده های بانک ها افزایش یابد تا به تبع آن تامین مالی صنایع مختلف میسر شود.

    \r\n
    پورسعید خلیلی