عصر بازار

مدیر عامل بانک توسعه تعاون:

برنامه های بانک توسعه تعاون در جذب منابع مبتنی بر کیفیت منابع میباشد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت :رویکرد بانک توسعه تعاون در خدمات رسانی به آحاد مردم و بالاخص بخش تعاون می باشد و بر این اساس برنامه هایی در چارچوب علم ، دانش ، تدبیر و تخصص طراحی شده است.

برنامه های بانک توسعه تعاون در جذب منابع مبتنی بر کیفیت منابع میباشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان قزوین ضمن بازدید از شعبه مرکزی قزوین و اداره شعب بانک توسعه تعاون در این استان با حضور در جلسه تخصصی این اداره با بیان مطلب فوق اظهار  داشت:عملکرد و رفتار حرفه ای ، هوش و دانش و تحصیلات و انگیزه از جمله ویژگی های مهم کارکنان بانک در امر خدمت رسانی به مشتریان است که در کنار توجه به علم و دانش و تخصص امکان رشد و ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه در بانک را در جامعه فراهم آورده است.
    سهمانی در این جلسه با اشاره به اینکه اصلاح ساختار سازمانی در جذب منابع یک برنامه جدی است افزود: باید رشد منابع با کیفیت را نسبت به کمیت مد نظر قرارد داده و  به ترکیب مناسب منابع و نرخ تمام شده پول توجه زیاد داشت .
    وی افزود : مهم ترین شاخص مدیریت منابع و مصارف ، بهره وری صحیح از نیروی انسانی ، چالاکی و جوانی سازمان میباشد.که این امر با ارتقا شاخص های عملکردی ، ترکیب منابع و مدیریت مناسب مطالبات غیر جاری از دیگر ویژگی های برجسته بانک توسعه تعاون در فرآیند خدمات رسانی میباشد.
    سهمانی همچنین افزود:مدیریت صحیح بر مطالبات از زمان پرداخت تسهیلات شروع میشود که مانع از انتقال تسهیلات جاری به سررسیدگذشته و مراحل بعد از آن باشد.
    مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این ادامه جلسه افزود: منابع استان قزوین روند رو به رشد و مناسبی دارد ولی در رتبه بندی جدید شعب بانک در منابع زیر 60 میلیارد را برای شعب خاطر نشان کرد و از تمام پرسنل تلاش بی وقفه در جذب منابع را خواستار شد و در این خصوص بر کیفیت منابع و بر مناسب بودن نرخ جذب منابع تاکید کرد .
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آخر تغییر هدف ، جهت و همچنین تغییر در فرهنگ پشت میز نشینی روسا و مدیران را برای رسیدن به این مهم  متذکر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی