عصر بازار

تغییر مدیریت در دومین شرکت بزرگ بیمه

عباس حاج فتحعلی ها مدیرعامل بیمه آسیا شد

اعتبار- عباس حاج فتحعلی ها به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه آسیا- دومین شرکت بیمه بزرگ کشور- انتخاب شد.

عباس حاج فتحعلی ها مدیرعامل بیمه آسیا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۱:۵۸

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، با تصمیم هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، عباس حاج فتحعلی ها سکان هدایت این شرکت را از محمد علیپور مدیرعامل قبلی تحویل گرفت.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، در جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، عباس حاج فتحعلی ها به عنوان مدیرعامل و فضل الله معظمی به عنوان رییس هیات مدیره این شرکت بیمه خصوصی شده، انتخاب شدند.

    \r\n

    پیش از این محمد علیپور مدیرعامل پیشین که نماینده دولت در شرکت بیمه آسیا بود همچنین تحسیری نماینده صبا تامین به دلیل بازنشستگی از هیات مدیره این شرکت کنار رفته بودند و به جای آنان، عباس حاج فتحعلی ها و حمید تاجیک به جمع اعضای هیات مدیره اضافه شده بودند.

    \r\n

    با تغییرات صورت گرفته، هم اکنون فضل الله معظمی و روزبه پیروز به نمایندگی از بخش خصوصی، عباس حاج فتحعلی ها به نمایندگی از دولت، مجید نادری به نمایندگی از بانک ملت و حمید تاجیک به نمایندگی از صبا تامین ترکیب اعضای هیات مدیره شرکت بیمه آسیا را تشکیل می دهند.

    \r\n

    پیش از این قرار بود حاج فتحعلی ها ریاست هیات مدیره شرکت بیمه آسیا را عهده دار باشد که با تصمیم هیات مدیره، از این پس وی به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت فعالیت خواهد کرد.

    \r\n

    پیش بینی می شد که علیپور تا برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا سکان هدایت این شرکت را برعهده داشته باشد که با تصمیم هیات مدیره، وی قبل از برگزاری مجمع، هدایت این شرکت را به حاج فتحعلی ها واگذار کرد.

    پورسعید خلیلی