عصر بازار

به زودی شروع می شود

دور جدید فعالیت های ارزی بانک توسعه تعاون

اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد که به زودی دور دوم و سوم فعالیت های ارزی این بانک آغاز می‎شود.

دور جدید فعالیت های ارزی بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۹:۴۹

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از مهر، ماشاء الله عظیمی از اتصال بانک توسعه تعاون به شبکه های مختلف بانکی کشور خبر داد و گفت: همچنین نصب 500 دستگاه خودپرداز نیز از برنامه های 6 ماه اول امسال خواهد بود.

    \r\n

    وی به برنامه ریزی برای نصب 15هزار دستگاه کارتخوان بانک توسعه تعاون نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در نیمه دوم سال جاری نیز از طریق نیاز سنجی مجموعه اقدامات توسعه ای بانک تخصصی بخش تعاون پیگیری می شود.

    \r\n

    عظیمی با اشاره به امکان انجام فعالیت های اعتباری بین المللی در زمینه های خرید و فروش ارز، حوالجات ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه، روابط کارگزاری و ایجاد شعب بانک در خارج کشور، افزود: بانک به حد نهایی توسعه روابط بین الملل فکر می کند اما لازمه این کار برداشتن قدم های اولیه درست است.

    \r\n

    وی ادامه داد: در شرایط فعلی خط ارتباطی بین المللی سوئیفت در بانک تخصصی بخش تعاون برقرار شده است.

    \r\n

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین به ایجاد اتاق ارتباطات بین المللی ازسوی این بانک اشاره کرد و گفت: هم اکنون در تمامی استان ها باجه های ارزی بانک توسعه تعاون دایر شده است.

    \r\n

    عظیمی تاکید کرد: با بانک های خارجی در زمینه های روابط کارگزاری همکاری هایی شروع شده است و قراردادهای کارگزاری نیز به امضا خواهد رسید و از این ظرفیت ها استفاده می شود.

    \r\n

    وی افزود: اگر در مراحل بعدی شرایط ایجاب کند شعب بین المللی بانک توسعه تعاون نیز در کشورهای خارجی ایجاد خواهد شد.

    \r\n

    \r\n
    پورسعید خلیلی