عصر بازار

تور جزیره بالی چند؟

عصر اعتبار- برای سفر به جزیره بالی و همراهی با تورهای گردشگری این کشور، باید از ۳.۸ تا ۹.۲ میلیون تومان هزینه کرد.

تور جزیره بالی چند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، کشور اندونزی در امتداد هزاران جزیره بین آسیا و استرالیا گسترده شده است. این کشور که بیشترین جمعیت مسلمان را ‌میان کشورهای جهان دارد، مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها و نژادهای مختلف را در دل خود جای داده است و شاید به همین دلیل، اندونزی را کشوری می‌دانند که گردشگران از بازدید آن لذت می‌برند و از سفر خود به آن منطقه ابراز رضایت می‌کنند.

    بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگ‌ترین مجمع الجزایر جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده و در نتیجه این وصلت، خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار شده و مثل بسیاری از جزایر دیگر اندونزی، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیایی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان قرار داده است؛ این جزیره جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد که قریب به اتفاق ساکنان آن اهل اندونزی هستند اما در سال‌های اخیر به دلیل رشد فراوان صنعت توریست بسیاری از استرالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت کرده و در بالی کار و زندگی می‌کنند.

    دیدنی‌ها و جذابیت‌های گردشگری جزیره بالی
    جزیره بالی پر از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است. در جزیره بالی می‌توان کیلومترها سواحل شنی، سواحل مرجانی، مزارع زیبای پله پله برنج در دامنه‌ها، آتشفشان‌های فعال با شکوه، غارهای مرموز و جنگل‌های بارانی شاداب را در سفری کوتاه مشاهده کرد.

    بالی نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب است که می‌توان علت اصلی تاسیس پارک ملی بالی برات را در همین موضوع جستجو کرد. از فعالیت‌های محبوب در بالی می‌توان به سیر و سیاحت در جنگل‌ها، کاوش در غارها، قایق‌رانی با قایق‌های تفریحی، موج سواری و صد البته غواصی اشاره کرد.

    از دیدنی‌ها و جذابیت‌های گردشگری جزیره بالی می‌توان نوزا دوآ، جنگل میمون‌ها در اوبد، پارک فیل‌ها، پارک آبی واتربوم، آتشفشان کینتامانی، معابد بالی، کشتی غرق شده US Liberty، تولامبن و... را نام برد.

    قیمت تور گردشگری بالی
    تورهای گردشگری این کشور به صورت انفرادی و ترکیبی وجود دارد که قیمت آنها نیز با توجه به مدت اقامت، نوع هتل، اتاق و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند و از همه مهم‌تر نوع پرواز با یکدیگر فرق دارند.

    یکی از مجریان این تور گردشگری گفت: حدود 70 درصد از هزینه دریافتی این تور، بابت هزینه بلیط است، چرا که قیمت هتل در این جزیره مناسب است. به گزارش اقتصادنیوز، او افزود: تورهای گردشگری به صورت اقساطی نیز موجود است که اقساط آن بین چهار تا 12 ماه طول می‌کشد.
    به طور کلی برای سفر به جزیره بالی و همراهی با تورهای گردشگری این کشور، باید از 3.8 تا 9.2 میلیون تومان هزینه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی