عصر بازار

قلک سبز پارسیان خدمتی جدید از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

عصر اعتبار- در راستای تنوع بخشی به سبد محصولات صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان و تامین رضایت و رفاه حال مشتریان، خدمت قلک سبز پارسیان از این پس در تمامی شعب بانک پارسیان در سراسر کشور قابل ارائه است.

قلک سبز پارسیان خدمتی جدید از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا بهنام حسین پور طی گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: دایره شمول و فراگیری این خدمت می تواند تمامی دارندگان سپرده های کوتاه مدت بانک پارسیان و کسانی را که از این پس به افتتاح این نوع حساب مبادرت می کنند در بر خواهد گرفت.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در تشریح ماهیت این خدمت گفت: در چارچوب این طرح، بر اساس قرادادی معین مشتری به بانک اختیار می دهد تا مانده سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت وی را در فواصل زمانی ای که از سوی مشتری تعیین می شود، به پایین گرد کرده و مبلغ حاصل از این گرد کردن عدد به حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز دارنده حساب  یا شخص ثالث به صورت خودکار انتقال داده شود تا علاوه بر برخورداری مشتری از اجر معنوی، به مرور پس اندازی قابل توجه نیز برای صاحب سپرده قرض الحسنه پس انداز ایجاد شود.
    وی در همین چارچوب افزود: در قرارداد مرتبط با این خدمت، مشتری می تواند تعیین کند که از 4 تا 8 رقم آخر مانده سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت وی نزد بانک در روز معینی به پایین گرد شود و بدین ترتیب ارقام آخر مانده سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت وی صفر شده و مابه التفاوت آن به سپرده قرض الحسنه پس انداز وی یا دیگران منتقل شود.
    وی در همین راستا گفت: با سود بردن از خدمت قلک سبز، مشتری از محاسبات ارقام خرد ریالی حسابش فارغ می شود و در روز تعیین شده، مانده سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت وی گرد شده و محاسبات برای وی آسان تر خواهد شد و این خدمت به مانند یک قلک به مشتریان این امکان را می دهد که با تجمیع مبالغ خرد در طول زمان، به پس انداز مناسبی دست یابند.
    محمد رضا بهنام حسین پور همچنین گفت: در صورتی که سپرده قرض الحسنه پس انداز مشتری شرایط حضور در قرعه کشی را احراز نماید، امکان دریافت جایزه برای مشتریان از طریق قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز نیز فراهم می گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی