عصر بازار

افزایش کتاب های اهدایی بانک ملت در نمایشگاه کتاب به ۴۰۰ هزار فقره

اعتبار- روابط عمومی بانک ملت در پاسخ به استقبال مردم از ۵۰ هزار جلد کتاب اهدایی این بانک در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۳۵۰ هزار جلد کتاب دیگر در نمایشگاه عرضه کرد تا تعداد کتاب های اهدایی ۸ برابر شده باشد.

افزایش کتاب های اهدایی بانک ملت در نمایشگاه کتاب به ۴۰۰ هزار فقره
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۳:۲۰:۰۴

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، بانک ملت با همکاری موسسه انتشارات صابرین و شرکت چاپ بانک ملت با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه، نسبت به چاپ 400 هزار جلد کتاب در 5 عنوان اقدام کرده است که این کتاب ها به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهدا می شود.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، "معجزه گفت و گو" اثر دکتر سوزان هیت لر، "نقش پدر در مراقبت و تربیت کودک" اثر دکتر ویلیام سیرز، " برای روابط بهتر کاری نکنید" اثر آریل وشایاکین،" کلیدهای پرورش رفتار و ارزش های اخلاقی در کودکان و نوجوانان" اثر دکتر میشل بُربا و "راهنمای مادران شاغل" اثر کارول اسمیلی و ایلین فارسلند عناوین کتاب هایی است که از سوی بانک ملت برای اهدا در نمایشگاه کتاب در نظر گرفته است.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، کتاب های مذکور از میان صدها عنوان کتاب و با توجه به ترکیب بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب انتخاب شده است.

    \r\n

    بانک ملت برای حضور گسترده تر در عرصه فرهنگی کشور، آموزش و پرورش فرزندان و استحکام فرهنگ خانواده، در آینده نیز کتاب های دیگری را چاپ و در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

    \r\n

    بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور هزاران ناشر داخلی و خارجی، از روز 14 اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران واقع در خیابان شهید بهشتی شروع شده است و تا 24 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

    \r\n
    پورسعید خلیلی