عصر بازار

پایان پذیره‌نویسی حق تقدم خرید سهام ۲ شرکت بورسی

عصر اعتبار- نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام ۲ شرکت بورسی با پایان مهلت‌پذیره نویسی عمومی سهام جدید تا دقایقی دیگر متوقف خواهد شد.

پایان پذیره‌نویسی حق تقدم خرید سهام ۲ شرکت بورسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت بهنوش ایران با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده این شرکت در فرصت 30 روزه اخیر، طی معاملات امروز متوقف خواهد شد.

    بر اساس این گزارش شرکت بهنوش برنامه افزایش سرمایه 68 درصدی خود را در حالی در دستور کار قرار داده که حق تقدم استفاده از 928 هزار و 824 سهم جدید در این افزایش سرمایه از سوی سهامداران استفاده نشد و این شرکت طی 30 روز گذشته آن را جهت پذیره نویسی عمومی در بازار عرضه کرده است.

    در عین حال نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی کرمانشاه نیز طی معاملات امروز با پایان مهلت 30 روزه استفاده از حق تقدم خرید سهام جهت شرکت در این افزایش سرمایه متوقف خواهد شد.

    بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق العاده این شرکت مبنی بر افزایش سرمایه 50 درصدی از مبلغ 1,764,600 میلیون ریال به ‌مبلغ 3,529,200 میلیون ریال  ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ 1,764,600 میلیون ریال) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از اول مرداد ماه امسال آغاز و در پایان ساعت رسمی معاملات امروز بازار به پایان می رسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی