عصر بازار

تسهیلات آماده سازی بانک مسکن به ۶۱۲۰۰۰ واحد مسکونی

اعتبار- بانک مسکن تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری به ۶۱۲ هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی تسهیلات آماده سازی به مبلغ ۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال پرداخت کرد .

تسهیلات آماده سازی بانک مسکن به ۶۱۲۰۰۰ واحد مسکونی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۰۱:۱۹

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون توانسته است در بخش ساخت به یک میلیون و 41هزار و 44واحد مسکونی تسهیلات به مبلغی بالغ بر 216 هزار و 148 میلیارد ریال پرداخت کند که از این میزان تعداد 345هزار و 35 واحد مسکونی تسهیلات به بخش ساخت با استفاده از فناوری های نوین و صنعتی اختصاص داده شده است .

    \r\n

    همچنین بانک مسکن از آبان ماه سال 88 تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری به 314هزار و 994واحد مسکونی تسهیلات روستایی به مبلغ 29هزار و18میلیارد ریال پرداخت کرده است .

    \r\n

    بر اساس این گزارش، بانک مسکن در بخش بافت فرسوده شهری از محل خط اعتباری طرح مسکن مهر ، تاکنون به 66 هزار و 213واحد مسکونی مبلغ 11هزار و 939میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است .

    \r\n

    در عین حال بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری مبلغی معادل با 264هزار و 338میلیارد ریال قرار داد منعقد کرده است که از این میزان 142 هزار و 584 میلیارد ریال آن از سوی مشتریان دریافت شده و مابقی آن نیز با سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه ها در حال پرداخت به مشتریان است.

    \r\n
    پورسعید خلیلی