عصر بازار

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد

تقسیط باقیمانده آورده متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱؛ ۳۷.۵ میلیون تومان قیمت نهایی

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از تقسیط باقیمانده آورده متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱ (کوزو) خبر داد و گفت: بر این اساس متقاضیان واحدهای این فاز می‌توانند طی سه قسط باقیمانده آورده خود را تا زمان تحویل پرداخت کنند.

تقسیط باقیمانده آورده متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱؛ ۳۷.۵ میلیون تومان قیمت نهایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حسین رجب‌صلاحی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر فاز 11(کوزو) مشخص شده و به متقاضیان این واحدها اعلام شده است.
    وی با تاکید بر این‌که قیمت واحدهای پروژه کوزو 37.5 میلیون تومان و تقریبا قیمت نهایی است، البته اگر اتفاق خاصی در کشور روی ندهد، تصریح کرد: با توجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی در کاهش فشار به متقاضیان مسکن مهر، باقیمانده آورده مسکن مهر فاز 11 در سه قسط تقسیط شد و متقاضیان می‌توانند قسط سوم را همزمان با تحویل واحد پرداخت کنند.
    به گزارش تسنیم، چند روز پیش شرکت عمران پردیس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «قیمت‌های اعلام شده برای واحدهای مسکن مهر فاز 11 (کوزو) نهایی نبوده و مانند سایر فازهای شهر پردیس به‌صورت عالی‌الحاسب محاسبه و اعلام شده است.با عنایت به تعیین قیمت نهایی پروژه شرکت ساختمانی کوزو و اعلام آن به متقاضیان واقع در زون های افتتاح شامل زون های  1،  4 شمالی و 5 ، این اطلاعیه جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به متقاضیان محترم تنظیم شده است . لازم به توضیح است قیمت های اعلامی به متقاضیان مسکن مهر در فاز 11 به مانند سایر فازهای شهر پردیس تاکنون به‌صورت علی الحساب محاسبه و اعلام شده است و محاسبه قیمت نهایی در راستای عمل به درخواست به حق متقاضیان برای آگاهی از قیمت نهایی صورت گرفته است.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی