عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
    مردم شریف ایران اسلامی و مشتریان ارجمند فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است را گرامی داشته و به همه شما تبریک عرض می نمایم.
    دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است ؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام، مرزهای سرزمینی و حیثیت و ناموسمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.
    آن روزها، ایران عزیز از سوی دژخیمان بعثی و با مساعدت قریب به 70 کشور جهان چه در عرصه عملیاتی و چه در پهنه اطلاعاتی، مورد تهاجم واقع شد. انقلاب در آغازین روزهای بالندگی و شکوفایی خود بود، مسئولان کشور را عموما جوانانی متعهد و دلسوز تشکیل می دادند و هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای غرب و عمال منطقه ای آنان علیه کشور لحظه ای درنگ نداشت. بمباران خطوط مرزی و شهرها و آبادی های کشور، سکوهای نفتی، پالایشگاه ها، مراکز و تاسیسات زیر بنایی و مهم در دستور کار دشمن بود و منافقان و گروهک های معاند بر طبل جنگ طلبی و تجزیه این آب و خاک می کوفتند.
    آنچه دشمن در محاسبات خود بدان توجه نکرد، رهبری عالمانه و حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودها و هدایت الهی ایشان بود و آنچه بدان نمی اندیشدند غیرت و حمیت ایرانیان مسلمان و اتحاد و یکپارچگی آنان در روزهایی بود که تمامیت ارضی کشور در معرض تهدید قرار داشت. رزمندگان اسلام، یکپارچه و پر شور تحت لوای انفاس قدسی امام امت و با اتکال به خداوند بزرگ و تاسی از ائمه اطهار (ع)، آنچنان کردند که هنوز آوازه شجاعتشان در گوش جهانیان طنین انداز و غیرت و نجابتشان شهره آفاق است. آن روز، تنگناها، تحریم، تهاجم، دشمنی و خصومت آشکار و پنهان دول غرب و بعثی ها، خدشه ای به صفوف به هم پیوسته امت وارد نساخت و مردم، یکدل و یکصدا در پشت جبهه ها و در صف مقدم، آزدی، استقلال و عزت و ایمان خود را فریاد می زدند.
    جنگ تحمیلی، جلوه کاملی از اقتدار مردم ایران است و به وضوح درس بزرگی به همه جهانیان داد که ایرانیان صلح جو و اهل مدارا، اگرچه سر ناسازگاری با هیچ کشوری ندارند، اما به وقت دفاع از دین و ناموس و شرف خود، دستی واحدند و زبان تطمیع و تهدید نمی پذیرند. امروز دشمنی جلوه ای دیگر یافته و دشمن، اقتصاد و فرهنگ را نشانه رفته است. بر این پندارند ملتی را که حماسه می آفریند و با حداقل امکانات و تجهیزات، یارای مقاومت و مجاهدت دارد، سودای نبرد، جاهلانه است و باید بذر ناامیدی و رکود بر آن پاشید. اینگونه است که از یک سو تفکر تکفیر نضج می گیرد و برای مقابله با کشور پرورده می شود و از دیگر سو سست کردن پایه های اقتصادی کشور، در دستور کار قرار می گیرد. اما، باور داریم از این حربه هم طرفی نخواهند بست.
    بی تردید اندیشه متعالی اقتصاد مقاومتی که به عنوان سند کارگشای نظام اقتصادی و توسعه ای کشور از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد، جهاد کشور در عرصه اقتصادی است و سربازان این عرصه همچنان که رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، لازم است در این عرصه اثر بخش تر از پیش گام بردارند. امروز که به فضل خداوند رحمان با تدبیر دولت محترم در عرصه های اقتصادی و بین المللی گره گشایی شده است، باید پر توان تر از پیش گام برداریم و در جهت توسعه و آبادانی کشور، همه سعی و کوشش خود را به کار گیریم. دیروز هنگام دفاع در عرصه نبرد و در گستره ملی بود و امروز هنگامه ظهور اقتصادی و حضور مقتدرانه در نظام اقتصاد جهانی.
    یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، وظیفه خود را درجهت رفع مشکلات فعلی بانک انجام دهیم. نباید آن مجاهدت ها را فراموش کرد و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می کنیم و عهد می بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، در جهت اعتلا و سربلندی کشور در همه عرصه ها تلاش خواهیم کرد. انشاءالله

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی