عصر بازار

قیمت مسکن افزایش می یابد؟

پیش‌بینی بازار مسکن در نیمه دوم امسال

عصر اعتبار- با پایان فصل تابستان و شروع فصل جدیدی از سال، آیا فصل جدیدی برای بازار مسکن نیز شروع می‌شود؟ آیا در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ قیمت مسکن تغییری می‌کند؟ این سوالی است که برخی از مشاوران املاک در شهر تهران به آن پاسخ داده‌اند.

پیش‌بینی بازار مسکن در نیمه دوم امسال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، با پایان فصل تابستان و شروع فصل جدیدی از سال، آیا فصل جدیدی برای بازار مسکن نیز شروع می‌شود؟ آیا در نیمه دوم سال 1394 قیمت مسکن تغییری می‌کند؟ این سوالی است که برخی از مشاوران املاک در شهر تهران به آن پاسخ داده‌اند.

    یکی از مشاوران املاک گفت: مدت‌هاست که قیمت مسکن تغییر چندانی نکرده و بازار همچنان راکد است، اما نظر شخصی من این است که در ماه‌های پایانی زمستان قیمت مسکن رشد جزئی خواهد کرد و بازار نیز کمی بهبود پیدا می‌کند و میزان معاملات مسکن افزایش می‌یابد.

    یکی دیگر از مشاوران املاک در تهران بیان کرد: قیمت مسکن در نیمه دوم سال افزایش پیدا می‌کند و همیشه زمانی که قیمت‌ها جهشی پیدا کند، تقاضای مردم برای خرید مسکن افزایش می‌یابد.

    او در ادامه گفت: الان بهترین زمان برای کسانی است که قصد خرید مسکن را دارند، زیرا قیمت‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده‌اند و در واقع سازنده ضرر هم می‌کند.

    مشاور املاک دیگری درباره قیمت مسکن در نیمه دوم سال 94 بیان کرد: الان دوره رکود و تورم در بازار مسکن است و از نظر من این وضعیت در نیمه دو سال نیز هیچ تغییری نخواهد کرد.

    یکی دیگر از مشاوران املاک در شهر تهران گفت: از نظر من قیمت مسکن و میزان خرید و فروش مسکن هیچ تغییری نمی‌کند و اکنون قیمت مسکن به کف بازار رسیده است و دیگر از این پایین‌تر نمی‌آید و اگر قیمت‌ها تغییری کند این تغییر 100در صد افزایش است.

    مشاور املاک دیگری در این باره تصریح کرد: قیمت‌ها که به صورت 100در صد تغییر خواهد کرد، اما همه چیز به دولت مربوط است، اگر دولت همکاری کند قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند، در غیر این صورت قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو