عصر بازار

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان:

آینده اقتصادی خوزستان در دوران پساتحریم روشن است

عصر اعتبار- مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: به‌طور حتم می‌توان آینده روشنی برای استان با فرض اجرایی شدن همه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه رشد اقتصادی در دوران پساتحریم متصور شد.

آینده اقتصادی خوزستان در دوران پساتحریم روشن است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مسعود صدری عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های اقتصادی استان به‌صورت معمول در شورای برنامه‌ریزی مطرح و مصوب می‌شود. یکی از برنامه‌های اساسی استان در دوران پساتحریم، تلاش برای جذب سرمایه‌گذار به‌صورت خاص و عام است.

    وی افزود: در همین راستا، برنامه‌ریزی‌هایی برای برپایی یک نمایشگاه با عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان انجام شده که امیدوار هستیم با برپایی این نمایشگاه در آبان ماه سال جاری، بتوان سرمایه‌گذاران توانمندی جذب استان کنیم.

    مدیرکل امور مالیاتی خوزستان تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. ضمن اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان متولی برپایی این نمایشگاه است.

    صدری اظهار کرد: البته برنامه‌ریزی‌های فراوان دیگری نیز برای گذر موفق از دوران پساتحریم در استان صورت می‌گیرد که یکی از موارد هماهنگی با فرمانداران شهرستان در راستای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی است. این فعالیت از جمله اقدامات کوتاه‌مدت محسوب می‌شود که البته در برنامه ششم توسعه نیز به آن اشاره‌هایی شده است.

    وی گفت: به‌طور حتم می‌توان آینده روشنی برای استان با فرض اجرایی شدن همه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متصور شد. خوزستان استانی سرشار از نعمت‌های خدادادی و پتانسیل‌های طبیعی است به‌طور حتم با استفاده صحیح از این استعدادهای می‌توان به جایگاه بسیار خوبی رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی