عصر بازار

نماینده‌کرمانشاه:

خدمات پست‌بانک‌ایران در روستاها موجب اشتغال‌زائی و عدم مهاجرت روستائیان به شهرها شده‌است

عصر اعتبار: اقدامات پست بانک‌ایران به ویژه خدمت‌رسانی آن در مناطق محروم و روستائی کشور موجب اشتغال‌زائی و عدم مهاجرت روستائیان به شهرها شده است.

خدمات پست‌بانک‌ایران در روستاها موجب اشتغال‌زائی و عدم مهاجرت روستائیان به شهرها شده‌است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد رزم نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان کرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: این بانک به عنوان بانک خدمت‌رسان به اقشار جامعه با سیاست خرده‌بانکداری و حضور گسترده در شهرها و روستاها به ایجاد عدالت در مناطق کم برخوردار و بهره‌مندی اقشار کم درآمد از خدمات متنوع بانکی کمک می‌کند.
    وی افزود: در گذشته روستائیان برای دریافت خدمات بانکی ساده اعم از؛ واریز و برداشت وجوه، وصول چک، انتقال وجه به حساب دیگران به شهرها می‌رفتند و علاوه بر صرف هزینه‌ و اتلاف وقت برخی مواقع دچار صدمه‌ می‌شدند. حتی اغلب روستائیان نیز به دلیل نداشتن امکانات رفاهی و شغلی مجبور به مهاجرت به شهرها می‌شدند.
    نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام رضایت از خدمات پست بانک ایران در روستاها خاطرنشان ساخت: این بانک با خدمات ارزنده‌ای که در روستاها ارائه می‌کند تردد روستائیان به شهرها را کاهش داده و با پرداخت تسهیلات به آنان به اشتغال‌زائی و رونق اقتصادی در روستاها نیز کمک می‌کند.
    رزم تصریح کرد: خدمات این بانک در مناطق محروم و کم‌برخوردار از امکانات رفاهی مصداق بارز گسترش عدالت اجتماعی و کاهش محرومیت درسطح کشور است.
    این نماینده مجلس گفت: پست بانک ایران به‌منظور دسترسی روستائیان به خدمات متنوع بانکی، دفاترخدمات بانکی روستائی را در این مناطق راه‌اندازی کرده و برای ارتقاء کیفیت خدمات باید با برخورداری از منابع روستائی از ظرفیت‌های بالقوه موجود در روستاها حداکثر استفاده را ببرد. البته با توجه به نیاز روستائیان به اشتغال و درآمدزائی می‌تواند با پرداخت تسهیلات به آنان در رونق اقتصادی و اشتغال‌زائی در روستاها بیش از پیش موفق عمل کند.
    وی درپایان بر حمایت مجموعه‌های استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرائی از پست بانک ایران تأکید کرد.
    همچنین امیر لرستانی در این نشست ضمن ارائه گزارشی به تشریح نقش این بانک در رونق اقتصادی، اشتغال‌زائی و کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها پرداخت و خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از انتقال منابع دهیاری‌ها به دفاتر روستائی این بانک و واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرائی به دفاتر مذکور شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو