عصر بازار

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم های ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد به اتمام رسید

عصر اعتبار: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، به اتمام رسیده و مراحل بازبینی و داوری نهایی آثار در حال پیگیری است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم های ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد به اتمام رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی بانک با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه بانک‌پاسارگاد که تا پایان شهریور 1394 معین شده‌بود، به اتمام رسید و هم‌اکنون مراحل بازبینی نهایی، داوری و انتخاب آثار برتر در حال پیگیری و انجام است. رفیعی ادامه داد: فیلمسازان و هنرشناسان بنامی همچون کمال تبریزی، روح‌الله حجازی، دکتر بلخاری و ... به عنوان داوران جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بازبینی و آثار برجسته را برای راه‌یابی به مرحله نهایی، گزینش می‌کنند. وی ادامه داد: طبق آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره در نهایت، بیش از 5 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کردند که از این تعداد 500 ایده و 750 اثر به دبیرخانه ارسال شد. این آمار نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب علاقمندان و هنرمندان عزیز کشور از این جشنواره است. امید داریم با عنایت پروردگار، این جشنواره در سال‌های آتی نیز با قوت و کیفیت بسیار عالی ادامه یافته و به عنوان جشنواره‌ای مطرح که بهترین محل برای شناسایی جوانان مستعد و علاقمند است، در بین اهالی هنر مطرح شود. رفیعی در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی این جشنواره افزود: هیات داوران جشنواره، تا پایان مهر ماه کلیه آثار را بررسی نهایی خواهند کرد. زمان دقیق اعلام نتایج و برگزاری مراسم برای اهدای جوایز نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

    گفتنی است این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در 3 بخش اصلی حفظ محیط‌زیست و منابع‌‌ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 31 و 82893030-021 تماس و یا به سایت www.pasargadfilmfest.ir مراجعه فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی