عصر بازار

شعبه خیابان ستارخان بانک حکمت ایرانیان افتتاح شد

عصر اعتبار: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شعبه خیابان ستارخان بانک حکمت ایرانیان در مراسمی با حضور کسبه و اهالی منطقه، سرپرست معاونت امور بانکی ، مدیر شعب استان تهران و جمعی دیگر از مدیران این بانک به طور رسمی آغاز به کار کرد.

شعبه خیابان ستارخان بانک حکمت ایرانیان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در آغاز این مراسم مجتبی سجادی مدیر شعب استان تهران با تبریک هفته دفاع مقدس و خوشامدگویی به حاضرین گفت: اکنون به لطف خدا شاهد افتتاح شعبه دیگری از بانک حکمت ایرانیان در جهت دسترسی آسان مشتریان به خدمات بانکی هستیم .

    وی همچنین مقارن شدن افتتاح این شعبه با آغاز هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و اظهار داشت :امیدواریم همواره بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مشتریان به خصوص مردان خداجویی که در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری از این سرزمین دفاع کرده اند باشیم.

    در ادامه جلیل بی نظیر سرپرست معاونت امور بانکی افتتاح این شعبه و تمامی شعب بانک حکمت ایرانیان را در راستای گسترش فعالیت ها و ارایه بهترین خدمات بانکی به مشتریان دانست و از تمامی همکاران در شعب خواست تکریم ارباب رجوع را به بهترین شکل ممکن در سطح شعب اجرا کنند.

    پایان بخش این مراسم تقدیر از خانم اسدی رئیس پیشین شعبه آفریقا بود که به مدت سه سال سکان هدایت این شعبه را بر عهده داشت .

    گفتنی است این شعبه واقع در خیابان ستارخان، نبش کوثر 2 ،پلاک 72  آماده ارایه خدمات بانکی به تمامی هموطنان و مشتریان عزیز  است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی