عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی در جمع ایثارگران

با روحیه ایثارگری می توان از گردنه های سخت عبورکرد

عصر اعتبار: ایثارگری یک پدیده مقدس اجتماعی است که می تواند مسیر کینه ها، دشمنی ها و توطئه ها را علیه یک ملت تغییر داده و سرافرازی و شکوه یک مملکت را تامین و تضمین کند.

با روحیه ایثارگری می توان از گردنه های سخت عبورکرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد ابراهیم امین که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس درمراسم تجلیل از ایثارگران بیمه مرکزی سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: با نگاهی به تاریخ در می یابیم که کشور ما در طول چند هزاره، نام "ایران" را حفظ کرده که این امر در جهان بی سابقه است.
    رئیس کل بیمه مرکزی با برشمردن خصوصیات و مولفه های ایثارگری به رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: دفاع جانانه ملت ایران برابر قدرت های جهانی- آن هم در مقطع زمانی که کمبود امکانات و تجهیزات نظامی بیداد می کرد- از شگفت آورترین حماسه های طول تاریخ به شمار می آیدو این موضوع بدون فداکاری و از خود گذشتگی همه ارکان جامعه ،اتفاق نمی افتاد.
    وی بر نقش موثر انگیزه، هدایت، رهبری و تربیت صحیح در رقم خوردن حماسه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ایثارگری به تربیت اصولی و صحیح نیاز دارد و قطعا جامعه این حقیقت را درک می کند که چه کسانی برای حفظ امنیت و آرامش آنان از جان خود گذشتند.
    محمد ابراهیم امین با تاکید بر مقاومت ملت ایران در برابر فشارها و تنگناهای اقتصادی، خاطرنشان کرد: زمانة  امروز ما زمانه ایثار و فداکاری است و من اعتقاد دارم تحریم های ناجوانمردانه بین المللی آثار و نتایج منفی خود را در سال جاری نشان داده  و فقط با ایثار، فداکاری و تلاش ملت  و دلسوزی دولت تدبیر امید است که می توان از این گردنه سخت عبور کرد هرچندکه  خوشبختانه چشم اندازهای آینده روشن است و انشاء الله پس از توافق هسته ای، کشور روی ریل توسعه اقتصادی قرار خواهد گرفت.
    وی افزود: ملت ایران در بزنگاه های حساس تاریخی نشان داده است که با دولت همراهی می کند و البته این امر در شرایطی اتفاق می افتد که در میان مردم و حکومت اعتماد متقابل حاکم باشد.
    رئیس کل بیمه مرکزی از پدیده هایی نظیر دروغ، ریاکاری، فریب و ارائه آمار و اطلاعات غلط به عنوان نکات منفی و آفات دولت های غیرمردمی نام برد و ابراز امیدواری کرد که در دولت تدبیر و امید نه با شعار و ادعا و تبلیغات نادرست بلکه با عمل بتوان  اعتماد بین ملت و دولت را ترمیم کرد و تحقق این هدف جز با تلاش و همت همه ارکان دولت از صدر تا ذیل امکانپذیر نیست.
    امین در همین زمینه ادامه داد: طبیعتا کسانی که در زمان جنگ، ایثارگری و فداکاری را در عرصه عمل نشان داده اند و بازماندگان و وابستگان آنها هستند که می توانند در این شرایط در صف اول خدمتگزاری قرار گیرند
    وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش موثر و غیرقابل انکار ایثارگران و جانبازان بیمه مرکزی در پیشبرد اهداف استراتژیک صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: روحیه ایثارگری توام با تقوا و تخصص می تواند منشا اثرات مثبت باشد و بی تردید با این روحیه و بسط آن، شرایط بهتری بر صنعت بیمه حکفرما خواهد شد.
    رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به نقش موثر بیمه به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور در ایجاد آرامش و اطمینان جامعه گفت: اگر این صنعت بدرستی اداره شود و نظم، درستی، مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گذاران رعایت شود، اعتماد جامعه جلب خواهد شد و با جلب اعتماد می توان به رونق کشور در همه عرصه ها امیدوار شد.
    وی نقش کارکنان بیمه مرکزی را برای دستیابی به اهداف ،نقشی حیاتی دانست و ادامه داد : تک تک کارکنان بیمه برای پیشبرد این اهداف ماموریت سنگینی برعهده دارند و از ایثارگران و وابستگان آنها انتظار می رود که در ایجاد نظم، انضباط، رفع نابسامانی ها و برخورد با انحراف ها پیشقدم باشند
    گفتنی است در ابتدای این مراسم محمد مهدی محمودی- نماینده رییس کل بیمه مرکزی در امور ایثارگران- گزارشی از عملکرد یکساله شورای ایثارگران ارائه داد و به تشریح آخرین وضعیت این شورا پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی